همزمان با بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران منتشر خواهد شد:
كتاب مفاهیم تئوری و كاربردی ساخت كاغذ و فرایند چاپ


مدرس و پژوهشگر مرکزآموزش علمی کاربردی واحد5تهران، كتاب «مفاهیم تئوری و كاربردی ساخت كاغذ و فرایند چاپ» را گردآوری كرد.

اخبار چاپ: مدرس و پژوهشگر مرکزآموزش علمی کاربردی واحد5تهران، كتاب «مفاهیم تئوری و كاربردی ساخت كاغذ و فرایند چاپ» را گردآوری كرد. این اثر دربردارنده اطلاعات چهار كتاب با موضوع ساخت كاغذ، چاپ و مركب و جوهر است. این كتاب همزمان با بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران منتشر می‌شود.
سیدمهدی منظورالاجداد كتاب حاضر را حاصل چهار سال تلاش در زمینه گردآوری و تجمیع مطالب متنوع و مختلف تهیه خمیر و ساخت كاغذ و نقش آن در صنعت چاپ عنوان نمود.
وی ادامه داد: مطالب این كتاب با استفاده از آثاری مانند «علوم ساخت كاغذ»، «تكنولوژی تهیه خمیر و ساخت كاغذ»، «دستورالعمل چاپ» و‌ «تولید مركب و جوهر» تالیف شده است.
منظور‌الاجداد با بیان این كه از مقالات و تازه‌های نشر در حوز‌ه‌های مختلف چاپ و كاغذ نیز در این كتاب استفاده كرده است، عنوان كرد: بخش دیگر مطالب این كتاب با تكیه بر تجربیات 30 ساله‌ام در حوزه تدریس در دانشكده فنی ایران، دانشگاه جامع علمی و كاربردی و ... نگارش شده است. وی تصریح كرد: مباحث این كتاب در موضوعاتی مانند مواد اولیه شامل كاغذ، مقوا، مركب و سیستم‌های چاپی تقسیم‌بندی شده‌اند و هر یك از این بخش‌ها دربردارنده جزئیات و تشریحات فصول است.
نویسنده فرهنگ تخصصی «صنعت خمیر و كاغذ» یادآور شد: این كتاب برای دانشجویان رشته چوب و كاغذ گرایش سلولزی، دانشجویان رشته چاپ و سرپرست‌های تولیدی كارخانجات كاغذسازی، كارتن‌سازی و چاپخانه‌داران كشور كاربرد خواهد داشت.
گفتنی است این كتاب با حمایت و همكاری موسسه خانه كتاب و مركز آموزش علمی و كاربردی شماره پنج تهران منتشر می‌شود.
پیش‌بینی می‌شود كتاب «مفاهیم تئوری و كاربردی ساخت كاغذ و فرایند چاپ» همزمان با بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران منتشر شود.
بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران 14 تا 24 اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۰ شنبه ۲۷ فروردين
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۰ بيست و هفتم فروردينکلیدها : كتاب مفاهیم تئوری و كاربردی ساخت كاغذ و فرایند چاپ


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: