توسط 5 خوشه صنعتی کشور انجام شد:
بررسی بازار منطقه "سی آی اس"


عاملین توسعه و جمعی از واحدهای تولیدی از 5 خوشه صنعتی کشور با برگزاری یک تورتجاری به کشور ارمنستان به بررسی بازار ارمنستان و همچنین راه های ورود به بازارهای منطقه "سی آی اس" پرداختند.

محمد علی انجم شعاع عامل توسعه خوشه صنعتی پسته در گفتگو با بهناز حسینی خبرنگار اخبار چاپ اظهار داشت: عاملین توسعه و جمعی از واحدهای تولیدی از 5 خوشه صنعتی کشور با برگزاری یک تورتجاری به کشور ارمنستان به بررسی بازار ارمنستان و همچنین راه های ورود به بازارهای منطقه "سی آی اس" از کانال کشور ارمنستان پرداختند.
وی تصریح کرد: هیئت 22 نفره‌ی واحد‌های تولیدی، از خوشه‌های صنعتی پسته رفسنجان، خوشه صنعتی گز بلداجی، خوشه صنعتی کاشی و سرامیک یزد و خوشه صنعتی مبلمان شاندیز مشهد بودند؛ که با همکاری یک "BDS"(شرکت‌های خدماتی سرویس دهنده) به بررسی چگونگی صادرات، ایجاد نمایشگاه دائمی و صادرات مجدد با استفاده از تهسیلات موجود در این کشور پرداختند.
عامل توسعه خوشه صنعتی پسته در ادامه افزود: رایزنی اولیه با اتاق بازرگانی ایروان و سفارت ایران در ارمنستان انجام و همچنان ادامه دارد. کشور ارمنستان به علت قوانین گمرکی و مالیاتی شفاف و ثابت و همچنین معاهدات و تفاهم نامه های مناسب با کشورهای CIS و اروپایی مکان مناسبی برای توسعه بازار خوشه های مختلف ایران به نظر می‌رسد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ سه شنبه ۱۹ بهمن


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: