جامعه دانشگاهی صنعت چاپ کشور این اقدام را محکوم می کند:
احمد فروزیده: زمانی که به یک کلاس بی احترامی می شود، تمام بخش آموزش زیر سوال می رود


کلاس درس حرمت خاصی دارد. توجه و اهتمام حفظ حرمت و جایگاه کلاس درس بر هر کسی واجب است؛ جامعه دانشگاهی صنعت چاپ کشور این اقدام را به شدت محکوم می نمایند

 احمد فروزیده مدرس دانشگاه علمی کاربردی، فرهنگ و هنر واحد یک تعرض به کلاس آموزشی صحافی پیشرفته را محکوم کرده و اظهار داشت: کلاس درس حرمت خاصی دارد. توجه و اهتمام حفظ حرمت و جایگاه کلاس درس بر هر کسی واجب است؛ بدین سبب زمانی که به یک کلاس بی احترامی می شود، تمام بخش آموزش زیر سوال می رود .
وی افزود:علاوه بر این کشور ایران به مهمان نوازی مشهور است. این کلاس و مدرس خارجی آن نیز از این قاعده مستثنی نبوده و نیست، و باید به تمام زوایای اخلاقی آن توجه نمود .
احمد فروزیده گفت: این افراد حرمت برای هیچ کس و هیچ چیز قائل نیستند. قدر مسلم این اشخاص برای خود نیز قائل به شخصیت نخواهند بود. به خصوص که این کلاس ها به همت یکی از بهترین اساتید دانشگاه تهران و جامع علمی کاربردی جناب مهندس دری، با موضوعیت آموزشی و برای بالا بردن توان علمی دست اندرکاران صنعت چاپ و دانشجویان چاپ برگزار می شود.
جامعه دانشگاهی و فعالان صنفی صنعت چاپ کشور احترام خاصی برای آقای مهندس دری قائل هستند و این اقدام را به شدت محکوم می نمایند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ دوشنبه ۵ مهر


ناجی

وزارت ارشاد باید با خاطیان این اختشاش برخورد کرده و مجوز آنها را باطل کند. چه بسا کسانی دیگر درس عبرت بگیرند.
اميد

هر چند مطمئن هستم كه شما اين نظر را چاپ نمي كنيد اما مي نويسم: آقاي ناجي به چه اجازه اي براي خود تصميم مي گيرد. آيا وزارت ارشاد حق اين كار را دارد. آيا به نظر شما اين كلاس ها مثمر ثمر بوده؟ آخر اين همه كلاس تشكيل شده هيچ كس عالم نشده خدا رو شكر 10 دانشگاه داريم كه يكي از ديگري بد تر و همه هم البته استاد!! خدا رو شكر كه همه عالم و همه هم تصميم گير. خوب حق دارند كلاس را به هم بزنند آن آقاياني كه كلاس را به هم زده اند چه كساني بودند؟ دعوت شده بودند ديگر ... همه سرشان در يك ...... گير است. به هر حال من كه مي دانم خانواده صحافان چگونه زندگي مي كنند. من خود يك صحاف هستم و دخل و خرجم در نمي آيد. به هر حال اميد است آقاي ناجي خودشان در تنگنا ترين مشكلات قرار گيرند انشاا...





نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: