جامعه دانشگاهی صنعت چاپ کشور این اقدام را محکوم می کند:
احمد فروزیده: زمانی که به یک کلاس بی احترامی می شود، تمام بخش آموزش زیر سوال می رود


کلاس درس حرمت خاصی دارد. توجه و اهتمام حفظ حرمت و جایگاه کلاس درس بر هر کسی واجب است؛ جامعه دانشگاهی صنعت چاپ کشور این اقدام را به شدت محکوم می نمایند

 احمد فروزیده مدرس دانشگاه علمی کاربردی، فرهنگ و هنر واحد یک تعرض به کلاس آموزشی صحافی پیشرفته را محکوم کرده و اظهار داشت: کلاس درس حرمت خاصی دارد. توجه و اهتمام حفظ حرمت و جایگاه کلاس درس بر هر کسی واجب است؛ بدین سبب زمانی که به یک کلاس بی احترامی می شود، تمام بخش آموزش زیر سوال می رود .
وی افزود:علاوه بر این کشور ایران به مهمان نوازی مشهور است. این کلاس و مدرس خارجی آن نیز از این قاعده مستثنی نبوده و نیست، و باید به تمام زوایای اخلاقی آن توجه نمود .
احمد فروزیده گفت: این افراد حرمت برای هیچ کس و هیچ چیز قائل نیستند. قدر مسلم این اشخاص برای خود نیز قائل به شخصیت نخواهند بود. به خصوص که این کلاس ها به همت یکی از بهترین اساتید دانشگاه تهران و جامع علمی کاربردی جناب مهندس دری، با موضوعیت آموزشی و برای بالا بردن توان علمی دست اندرکاران صنعت چاپ و دانشجویان چاپ برگزار می شود.
جامعه دانشگاهی و فعالان صنفی صنعت چاپ کشور احترام خاصی برای آقای مهندس دری قائل هستند و این اقدام را به شدت محکوم می نمایند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ دوشنبه ۵ مهر