استفاده از تکنولوژی MRF در انواع بسته بندی انعطاف پذیر


ماری موهان سردبیر ارشد Packaging world در خصوص استفاده از تکنولوژی MRF در انواع بسته بندی گفت: استفاده از تکنولوژی خودکار MRF موجب بهینه سازی در صنعت بسته بندی پلاستیک های انعطاف پذیر می شود.

به گزارش اخبار چاپ به نقل از Packworld ، ماری موهان سردبیر ارشد Packaging world در خصوص استفاده از تکنولوژی MRF در انواع بسته بندی گفت: استفاده از تکنولوژی خودکار MRF ( بازیافت مواد برای استفاده مجدد در آینده) موجب بهینه سازی در صنعت بسته بندی پلاستیک های انعطاف پذیر می شود. از ویژگی های این تکنولوژی موجب افزایش بازیافت مواد بسته بندی و بهبود جریان بازیافت می باشد.

ماری موهان افزود، بهره گیری از تکنولوژی MRF دارای مزیت هایی است که بکارگیری آن به حفظ محیط زیست کمک می کند، موجب مقاومت بسته  بندی در نگهداری محصولات سنگین و کارآیی بالای آنها می شود. همچنین شرکت Pepsi اعلام کرد از تکنولوژی MRF و به کارگیری آن در تولیدات  بسته های خود استفاده خواهد کرد.

استفان سیکرا، مدیر فن آوری علم مواد از شرکت P&G بندی گفت: تحقیقاتی که بر روی تکنولوژی بازیافت مواد بسته بندی می شود، کمک شایانی به پایه گذاری راه حل های جدید برای بازیافت فیلم و پلاستیک های انعطاف پذیر می کند. انواع رایج بسته بندی پلاستیکی انعطاف پذیر شامل پاکت های زیپ دار مواد غذایی، پاکت های غلاف دار برای مواد شوینده، پاکت های مواد غذایی حیوانات و پاکت های خوراکی های هستند.

منتشر شده توسط Packworld در تاریخ ۱۳۹۵ سه شنبه ۶ مهر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۵ ششم مهرکلیدها : تکنولوژی؛ بسته بندی


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: