مدیرعامل چکاد چاپ:
شکوفایی صنعت چاپ در گرو ورود بخش خصوصی به این صنعت است


وضعیت حال حاضر صنعت چاپ بسیار اسفناک است. هیچ تعادلی در هزینه ها و درآمدها نیست و تنها اتحادیه ها هستند که می توانند این مشکلات را حل کنند


منصور دادوند، مدیرعامل چاپ چکاد در گفتگو با اخبار چاپ گفت: فعالیت مجتمع چاپ چکاد از سال 1379 استارت خورد و ما در طی این سال ها با ارائه خدمات در زمینه تولید کتاب و مجلات و همچنین پوستر و کاتالوگ در صنعت چاپ فعالیت می کنیم.
او در مورد ماشین آلات و دستگاه های مورد استفاده در چاپخانه چکاد افزود: ما از دستگاه های چاپ 8 رنگ دو ورقی، چهار و نیم ورقی، دو ورقی چهار رنگ، چهار و نیم ورقی تک رنگ و دو ورقی ZP استفاده می کنیم.
وی با اشاره به تجهیزات مورد استفاده در بخش صحافی و لیتوگرافی این مجتمع چاپی تصریح کرد: ما در قسمت لیتوگرافی و صحافی با تجهیزات کامل قسمت های پیش از چاپ و پس از چاپ را به طور تمام پوشش می دهیم.
دادوند در مورد برنامه های توسعه ای چاپ چکاد گفت: با وضعیت حال حاضر اوضاع اقتصادی فعلا هیچ برنامه ای برای گسترش فعالیت ها نداریم. وضعیت فعلی صنعت چاپ بسیار اسفناک است. هیچ تعادلی در هزینه ها و درآمدها نیست و در این مورد تنها اتحادیه ها هستند که می توانند مشکلات را حل کنند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۵ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۳ بيست و پنجم شهريورکلیدها :


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: