مدیرعامل چاپ خانه پیشرو اورمان :
صدور غیر تخصصی وعلمی مجوز چاپ خانه بلای جان صنعت چاپ است


عدم نظارت چاپ خانه داران بر قیمت گذاری خدمات باعث آشفتگی در ارائه خدمات به مشتریان شده است


علی نجفی مدیر عامل چاپ خانه پیشرو اورامان در گفتگو با اخبار چاپ :
چاپ خانه پیشرواورامان از سال 1356 به صورت شراکتی تاسیس و از سال1382 با مدیریت وصاحب امتیازی بنده به فعالیت میپردازد. عمده فعالیت این چاپ خانه در زمینه جعبه و بسته بندی است .
وی با تشریح دستگاه های مورد استفاده در چاپ خانه پیشرو اورامان گفت :
ما با دستگاه 5/4 ورقی 5 رنگ ، برج ورنی ، که بعد از چاپ 4 رنگ و 5 رنگ بلافاصله ورنی میزند و دستگاه 2 ورقی 4 رنگ ، 4 دستگاه دای کات ، 2 جعبه چسبان، 2 سلفون کش حرارتی سایز بزرگ 120 در 80 و دستگاه برش کامپوتری محصولات خود را تولید و عرضه میکند
این فعال صنعت چاپ در مورد برنامه های توسعه ای چاپ خانه پیشرواورامان گفت :
یکی از مشکلات ما مشکل صنفی است عدم همکاری و هماهنگی میان اهالی حوزه چاپ باعث ایجاد چند دستگی درارائه قیمت ها و سبب به وجود امدن رقابت های ناسالم شده است وهر چاپ خانه دار به هر صورت که مایل است قیمت تعیین میکند.
در حالی که این وظیفه اتحادیه چاپ خانه داران است تا با وضع کردن قوانین و با توجه به فاکتورهایی چون میزان مصرف الکل،استهلاک دستگاه ،تعداد نیروی کارو میزان هزینه برای چاپ خانه اقدام به تصویب قیمت ها و نظارت بر اجرای آنها کند
نجفی در پایان تصریح کرد: اتحادیه چاپ خانه داران بدون گزینش علمی و فنی اقدام به صدور مجوز چاپ خانه به متقاضیان میکند که این عمل تبعات و تاثیرات بسیاری در فضای صنعت چاپ دارد لازم است این اقدام مورد تجدید نظر قرار گرفته و کار کارشناسانه در اعطای مجوزها صورت گیرد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۵ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۳ بيست و پنجم شهريورکلیدها :


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: