گفتگو

1    2    3   

ذکایی در گفتگو با اخبار چاپ پیرامون عدم الحاق ماده واحده‌ حمایت از صنعت چاپ مطرح کرد: علیرغم همه تلاش‌ها؛ صنعت چاپ از برنامه پنجم نیز جا ماند

بررسی پنجمین برنامه پنج ساله توسعه کشور در صحن علنی مجلس و عدم وجود نام و نشانی از صنعت چاپ در این برنامه، ما را بر آن داشت تا گفتگویی با جلال ذکایی، مدیرکل سابق دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته باشیم.

سید حبیب الله موسوی یکی از فعالان صنعت کاغذ ایران تحریم ها، عطش کاذب ایجاد می‌کند

یکی از پیش نیازهای اصلی و مواد مصرفی غالب صنعت چاپ؛کاغذ است. بخش قابل توجهی از تولیدات و فرآورده‌‌‌های صنعت چاپ به کاغذ و مشتقات آن مربوط هستند. از این رو، شرایط حاکم بر بازار کاغذ تاثیر مستقیم و هم راستا با صنعت چاپ خواهد داشت

در پایان مهلت قانونی اعلام نتایج انتخابات اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران: 228 ناشر، نادر قدیانی را انتخاب کردند

پس از پایان مهلت سه روزه قانونی، نتایج دوازدهمین دوره انتخابات اتحادیه ناشران تهران از طریق ولی‌الله جعفری رئیس انجمن انتخابات هیات مدیره صنفی اعلام شد. در این انتخابات، نادر قدیاتی با کسب 228 رای و انتخاب . . .

مقداد تکلوزاده عامل توسعه خوشه صنعتی خرمای بم: اعتمادسازی در سایه استاندارد

آیین نامه ی نشان استاندارد خرمای شهرستان بم با هدف اثبات مرغوبیت کالا و ایجاد اعتماد برای خریداران و مصرف کنندگان از اصل بودن خرمای بسته بندی شده؛ تدوین شده است.

سید کاظم دلخوش، رئیس فراکسیون گمرک و تعاون کشور صندلی چاپ در مجلس خالی است

یکی از مشکلاتی که امروز گریبان‌گیر صنعت چاپ است عدم تعامل و رابطه مناسب میان صنعتگران صنف چاپ و نمایندگان مجلس می‌‌‌‌‌باشد.

سیدعلی حسینی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی: نمایشگاه چاپ و بسته بندی باید در ابعاد نمایشگاه بین المللی کتاب برگزار شود

این صنعت نیازمند توجه بیشتر مسئولین به برگزاری نمایشگاه و صنعت بزرگی به نام صنعت چاپ است. در عرصه فرهنگ و رویدادهای فرهنگی به نظر می رسد جایگاه و اهمیت دو نمایشگاه کتاب و صنعت چاپ به یک میزان است؛ زیرا . . .
1    2    3