زینال زاده در گفتگو با اخبار چاپ خبر داد:
مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی تغییر کرد


در سال گذشته آقای احمدی منش در سمت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی مشغول به فعالیت بودند. چندی پیش و در پی تغییراتی که در بخش‌ها و حوزه‌های این استان تغییر کرده جناب آقای داننده جانشین آقای احمدی‌منش شدند.

حسین زینال‌زاده رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تبریز در گفتگو با اخبار چاپ از تغییر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی خبر داده و افزود: در سال گذشته آقای احمدی منش در سمت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی مشغول به فعالیت بودند. چندی پیش و در پی تغییراتی که در بخش‌ها و حوزه‌های این استان تغییر کرده جناب آقای داننده جانشین آقای احمدی‌منش شدند.

رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تبریز در ادامه افزود : به دنبال این تغییر و سکانداری اداره فرهنگ و ارشاد استان توسط جناب داننده؛هیات مدیره اتحادیه چاپخانه‌داران تبریز جلسه‌ی اثربخشی را با ایشان برگزار نمود. در این جلسه، دغدغه‌های اصلی چاپخانه‌داران تبریز در سطح استانی و فرا استانی،بررسیمشکلات و معضلات نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تبریز،در دستور کار قرار گرفت.

وی در پایان تصریح کرد: رویکرد مدیر کل جدید و هماهنگی و همراهی آقای سیدی ،کارشناس امور چاپ استان با هیات مدیره اتحادیه چاپخانه‌داران تبریز ،موجب دلگرمی و اشتیاق شده است. امیدواریم شاهد تغیراتی گسترده در بدنه صنعت چاپ استان باشیم.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ چهارشنبه ۱۳ مرداد