فرهنگستان هنر برگزار می کند:
كارگاه تخصصی «ارتباط تصویر و گرافیك»


از 12 تیر ماه سال جاری كارگاه تخصصی «ارتباط تصویر و گرافیك» با حضور ابراهیم حقیقی در فرهنگستان هنر برگزار می شود.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از روابط عمومی فرهنگستان هنر، 12 تیر ماه سال جاری، فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران میزبان كارگاه تخصصی «ارتباط تصویر و گرافیك» خواهد بود. این کارگاه با حضور ابراهیم حقیقی، فعالیت خود را آغاز می‌نماید.

کارگاه تخصصی «ارتباط تصویر و گرافیک» با هدف بررسی، ارزیابی و تحلیل آثار شاخص گرافیکی و طراحی جهان و همچنین آموزش تئوریك و عملی گرافیك و ارتباط تصویری با دو رویکرد طراحی فرهنگی و طراحی تجاری تشکیل می‌شود.

مدرس این کارگاه ابراهیم حقیقی است. ابراهیم حقیقی، مدیرعاملی انجمن طراحان گرافیک ایران، عضویت در انجمن بین‌المللی طراحان گرافیک ایران، انجمن تصویرگران کتاب کودک و انجمن فیلمسازان مستند ایران را در کارنامه فعالیت‌های اجتماعی و هنری خود دارد. وی پس از مرگ مرتضی ممیز ـ استاد بزرگ طراحی و گرافیک ایران ـ مسئولیت و مدیریت عاملی انجمن گرافیک ایران را برعهده داشت. از دیگر سوابق حقیقی می‌توان به 42 سال (از سال 1347) طراحی کتاب و مجله و طراحی صحنه و ساخت تیتراژ بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌ها و نمایش‌های ایرانی اشاره کرد.

كارگاه تخصصی «ارتباط تصویر و گرافیك» به همت فرهنگستان هنر برگزار می‌شود. این کارگاه در هشت جلسه برگزار شده و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت رایگان از آن استفاده نمایند.
پس از این هشت جلسه که در ساختمان مرکزی فرهنگستان هنر برگزار می‌شود؛ به هر یک از شرکت‌کنندگان در کلاس‌ها، گواهی اتمام این دوره آموزشی اعطا خواهد شد.
گفتنی است نخستین جلسه این کارگاه رأس ساعت 16 (4 بعدازظهر) روز 12 تیر ماه سال جاری در محل سالن اصلی ساختمان مرکزی فرهنگستان هنر ایران، برگزار می‌شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ شنبه ۱۲ تير