مدیر فروش شرکت رامتین پلاستیک ره‌آورد:
صنعت بسته‌بندی تابع نظامی هماهنگ در صنایع گوناگون است


امروزه صنعت بسته‌بندی تبدیل به ابرصنعتی شده است که خود تابعی از نظام‌های صنایع دیگر است. صنایعی نظیر چاپ، پلیمر، تولید کارتن و مقوا و...

اخبار چاپ: امیر مهاجرانی مدیر فروش شرکت رامتین پلاستیک ره‌آورد در گفتگو با اخبار چاپ گفت: در حال حاضر در دسترس بودن انواع پوشش‌های بسته‌بندی با دامنه وسیعی از خصوصیات فیزیكی و وسایل بسته‌بندی قابل تغییر، توانسته است توجه بسیاری از مخاطبان خرده‌فروش یا عمده فروش را به سوی بسته‌بندی شیك و جذاب جلب كند.

وی گفت: مشکلاتی که در صنعت بسته‌بندی برای تولیدکنندگان به خصوص حوزه نایلون و پلاستیک وجود دارد مسئله رفت و آمد، بدقولی مشاغل خدماتی در صنعت بسته‌بندی و عدم تحویل به موقع بسته مورد نظر و... است. به همین دلیل بسیاری از شرکت‌ها اقدام به خرید ماشین‌آلات مورد نظر خود پرداخته تا نیازهایشان را در زمان مورد نظر و براساس زمانبندی قابل قبول خود، تامین کنند.

امیر مهاجرانی در پایان افزود: بسته‌بندی نظام بهم پیوسته‌ای از آماده‌سازی كالا برای حمل و نقل، توزیع، نگهداری، فروش و مصرف نهایی آن می‌باشد. در جایی كه روشهای بسته‌بندی ضعیف باشد یا وجود نداشته باشد، مقادیر زیادی از محصولات از بین خواهد رفت و از طرفی محصولات نیازمند ظاهر مناسب هستندبه همین منظور ایجاد تعامل مناسب با چاپخانه‌داران را یکی از اهداف اساسی خود قرارداده‌ایم تا بتوانیم در صنعت چاپ و بسته‌بندی نیز پیشگام باشیم .

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ چهارشنبه ۲ تير