بابک عابدین در پاسخ به احمد ابوالحسنی
رمز موفقیت صنعت چاپ در خرد جمعی و دوستی و تعامل است


نفر اول انتخابات هیات رئیسه اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ در پاسخ به احمد ابوالحسنی، ضمن انتقاد از نقطه‌نظرات وی پیرامون نقش و جایگاه اتحادیه صادرکنندگان، پیشرفت، تعالی و رشد صنعت چاپ کشور را در گرو همیاری، همراهی، تعامل و دوستی کلیه دست‌اندرکاران این صنعت دانست.

بابک عابدین عضو هیات رئیسه اتحادیه صادرکنندگان در پاسخ به جوابیه احمد ابوالحسنی نایب رئیس اتحادیه لیتوگرافان تهران که به تاریخ روز شنبه 22 خرداد ماه سال جاری در پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار چاپ منعکس شده بود، نامه زیر را به این پایگاه ارسال نمود.

اخبار چاپ نیز براساس قانون مطبوعات و رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران و در راستای تعهدات حرفه‌ای و رسانه‌ای خود درخصوص عمل به وظیفه شفاف‌سازی و روشنگری رسانه‌ای کلیه مطالب مندرج در نامه و پاسخ بابک عابدین را به طور دقیق منعکس می‌کند.


"جناب آقای احمد ابوالحسنی
نایب رئیس اتحادیه محترم صنف لیتوگرافان تهران
سلامٌ علیکم،

ضمن تکذیب مطالب بسیار ناپخته شما مندرج در سایت اخبار چاپ مورخ 22/03/89، هیئت مدیره محترم اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران پاسخ مناسب این مطالب تهمت‌آمیز و نادرست را در آینده خواهند داد.
لازم به ذکر است که اینجانب نیز خدا را سپاس میدارم که هیچ مشکلی بین اتحادیه‌های چاپ، لیتوگراف و صحاف وجود ندارد و انشاءالله که همیشه نیز به همین صورت باشد. زیرا رمز موفقیت در خرد جمعی و همین دوستی و تعامل است.
اتحادیه صادرکنندگان نیز خود را از اتحادیه‌ها و ارگانهای مرتبط با فراصنعت چاپ جدا  ندانسته و حتی اینگونه اظهارات نابجا، موجب ایجاد شکاف مابین این اتحادیه و مسئولین شریف دولتی و اتحادیه‌های دیگر نخواهد گردید.
خداوند همه را به
راه راست هدایت فرماید
بابک عابدین"

گفتنی است پاسخ مذبور در سربرگ اتحادیه صادرکنندگان تهیه و به اخبار چاپ ارسال شده است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ پنج شنبه ۲۷ خرداد