کیلز بایلزکس، در کنفرانس اینترکوست:
آینده از آن چاپ دیجیتالی است


اطلاع‌رسانی CPI درباره جوهرافشان‌های آینده در کنفرانس اینترکوست چاپ دیجیتالی کتاب.

چاپ‌گر قدرتمند کتاب CPI برنامه‌های بلندمدت آینده خود را برای افزایش Fire Power دیجیتالی به واسطه دستگاه جوهرافشان رویل به اطلاع عموم رساند.
دیروز در کنفرانس چاپ دیجیتالی کتاب اینترکوست در لندن، برنارد کیفر، مدیر بخش تکنولوژی این شرکت گفت: گروه نیاز به دگرگونی هزینه‌های ثابتش در رویارویی با کاهش طول تیراژ را خیلی سریع فهمید.

در پاییز گذشته شرکت CPI اولین سری دستگاه جوهرافشانی رول را نصب کرده و با راه‌اندازی خط صحافی یک پارچه آن را تکمیل کرد. از دو ماه گذشته دستگاه‌ها و تجهیزات مورد نظر به طور کامل در این سیستم مشغول به فعالیت هستند.

کیفر می‌گوید: مدیران شرکت اکنون از این سیستم اجرایی رضایت دارند. در صدد هستیم که در 5 سال آینده 10 عدد دستگاه دیگر از همین تکنولوژی خریداری کرده و به خط تولید و نشر شرکت بیفزاییم.

کیفر در ادامه تأکید می‌کند: با سطح فعلی تجهیزات و امکانات چاپ دیجیتالی در شرکت CPI، تولیدات دیجیتالی این شرکت درصد کمی از تیراژ 600 هزار نسخه‌ای کتاب را دارا است. با وجود آنکه در حال حاضر 16 دستگاه از این برند در شرکت مشغول به کار هستند.

در بخش دیگری از کنفرانس اینترکوست، تحقیقاتی در زمینه راهکارهای کلیدی چاپ دیجیتالی کتاب با تیراژهای بالا، زمان کوتاه‌تر و مدیریت هزینه پایین‌تر ارائه شد. این تحقیق که به ارزیابی مقایسه‌ای بزرگ‌ترین کمپانی‌های تولید و نشر دیجیتالی کتاب در امریکا پرداخته بود، بالا بردن کیفیت را در ارائه رنگ‌ها و طیف‌های متعدد، دانسته و این موضوع را به عنوان یکی از شاخص‌های کیفیت بالا قلمداد کرده بود.

در بخش پایانی کنفرانس اینتر کوست، کیلز بایلزکس به ایراد سخنانی پرداخت. بایلزکس در قسمتی از سخنان خود گفت: ما بر این باوریم که چاپ دیجیتالی کتاب، یکی از بهترین فرصت‌ها برای چاپ است. آینده از آن تکنولوژی‌ها و فناوری‌هایی است که با استفاده از خلاقیت و ایده‌های نوآورانه استفاده کنند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ سه شنبه ۲۵ خرداد