با انعقاد قرارداد 5 ساله میان HP و آگفا:
فروش 66 هزار متر مربع پلیت در سال


شرکت HP بزرگ‌ترین سفارش‌دهنده و مشتری شرکت آگفا است. شرکت HP (Hobbs The Printers) قراردادی 5 ساله را با شرکت آگفا منعقد کرده است.

شرکت HP بزرگ‌ترین سفارش‌دهنده و مشتری شرکت آگفا است. شرکت HP (Hobbs The Printers) قراردادی 5 ساله را با شرکت آگفا منعقد کرده و در آن متعهد شده است که هر ساله به طور متوسط 66 هزار متر مربع پلیت TS از محصولات آگفا خریداری نماید.

گراهام بیراملی به عنوان قائم‌مقام مدیرعامل و ناظر عملیات خریداری پلیت‌های شرکت HP، درخصوص انتخاب شرکت آگفا به عنوان شریک تجاری و طرف قرارداد این شرکت تصریح کرد: کمپانی HP به دنبال دستیابی به پلیت‌هایی بود که بتوانند بدون نیاز به نظارت و کنترل بیشتر در زمان آماده‌سازی، توانایی انعکاس تصاویر و مطالب با وضوح بیشتر و در تیراژ بالاتر را داشته باشند. این امکانات در پلیت‌های تولیدی شده توسط آگفا وجود دارد.

گفته می‌شود پلیت‌های TS تولیدشده توسط شرکت آگفا، پلیت‌هایی حرارتی هستند که از فناوری ترموفیوز بهره‌مند شده‌اند. ظرفیت تولید و تکثیر این پلیت‌ها در حدود 100 هزار کپی در هر نسخه است.
شرکت HP، خریداری این پلیت‌ها در همپشیر مستقر بوده و تولیدکننده چاپ‌گرهای علمی، فنی و... است. این شرکت با استفاده از 180 نفر پرسنل، توانست در سال 2009 میلادی 15 هزار پوند گردش مالی داشته باشد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ دوشنبه ۲۴ خرداد