بابک عابدینی، عضو هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ
تعامل محور اصلی برنامه‌های اتحادیه صادرکنندگان است


به گزارش اخبار چاپ بابک عابدینی که در حاشیه انتخابات هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ حضور داشت گفت: تعامل و ارتباط با کلیه واحدها و تشکل‌های صنفی محور اصلی برنامه‌های اتحادیه صادرکنندگان است.

اخبار چاپ: بابک عابدینی عضو هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ به شرح اهداف و برنامه‌های خود پرداخت و گفت: هر شخص در اتحادیه صادرکنندگان با پذیرش مسئولیت و با دنبال کردن اهدافی مشخص به صنعت چاپ یاری می‌رساند. به همین منظور و برای حضور در این زنجیره، بازاریابی و نحوه تحقیقات در بازارهای جهانی به منظور بسترسازی مناسب، ایجاد شرایط اقتصادی برای حضور بازرگانان و واحدهای صنفی در رقابت با کشورهای دیگر، ارتباط با ارگان‌های دولتی در جهت تعاملات مناسب در زمینه صادرات و... را عمده‌ترین اهداف خود قرار داده‌ایم.
وی گفت :چند سالی است که رایزنی‌های خود را به منظور تشکیل فراکسیون چاپ در مجلس انجام داده‌ایم و این موضوع را از طریق نماینده این اتحادیه که وی از طرف سازمان توسعه تجارت انتخاب شده‌ پی‌گیری خواهیم کرد و امیدواریم که تلاش‌های این اتحادیه نتیجه‌ی قابل قبولی داشته باشد.

وی در پایان پیرامون ارتباط اتحادیه‌ها و نحوه تعاملات آنها با بدنه صنعت چاپ گفت:اساس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ بر مبنای تعامل با کلیه واحدهای صنفی صنعت چاپ است و این موضوعی ایست که تمام اعضای هیات مدیره آن را قبول دارند .در همین راستا اتحادیه تلاش می‌کند تا بستری مناسب به منظور ایجاد گردهمایی و همایش‌های تخصصی در بین اتحادیه‌ها و انجمن‌های مختلف برای تعامل ، همفکری و پیشبرد اهداف صنعت چاپ به وجود آورد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ شنبه ۲۲ خرداد