به مناسبت روز اصناف برگزار می شود
بررسی چالشهای اصناف با حضور ریاست جمهوری


مدیرکل روابط عمومی اصناف اعلام کرد در نشست جامعه اصناف با ریاست جمهوری تمام مشکلات توانمندی‌ها و چالش‌ها مطرح می‌شود.

حسین اسدی مدیر کل روابط عمومی شورای اصناف کشور در گفتگو اختصاصی با اخبار چاپ اظهار داشت: به مناسبت هفته اصناف، نشستی با حضور جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد، ریاست جمهوری اسلامی ایران، جناب آقای دکتر غضنفری، وزیر بازرگانی و مجامع امور صنفی استانی، همراه با روسای اتحادیه‌ها برگزار خواهد شد.

وی درخصوص برگزاری این نشست که مصادف با هفته اصناف خواهد بود، عنوان نمود: این نشست به منظور طرح مشکلات، بررسی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های اجرایی اصناف کل کشور و آسیب‌شناسی تشکل‌های مردم نهاد صنفی (نظیر اتحادیه‌ها) برگزار خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی شورای اصناف کشور پیرامون طرح مشکلات اصناف افزود:
با توجه به تصویب قانون هدفمندسازی یارانه‌ها توسط مجلس شورای اسلامی در سال جاری و همچنین عدم تمدید مدت زمان معافیت مالیات بر ارزش افزوده برای اصناف، فعالان این بخش اقتصادی کشور با چالش‌های متعددی روبرو شده اند که دل مشغولیهای بسیاری را برای آنان پدید آورده است. این برنامه تمام اصناف را در بر می گیرد و مسائلی که مطرح می شود چه در زمینه مالیات ارزش افزوده و چه در مورد میزان چالش ها یی که ممکن است هدفمند کردن یارانه ها برای اصناف ایجاد کند ؛ برای تمام اصناف است و صنف خاصی را در بر نمی گیرد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ پنج شنبه ۲۰ خرداد