گلایه‌مندی اسفرجانی از دانشکده هنر
سرمایه‌های ملی پنج سال پشت درهای بسته


اسفرجانی مدیرعامل شرکت ایران‌روتاتیو، ضمن گله مندی از مسئولین دانشکده هنر خواستار اقدامی در جهت بهره برداری از بسته تکمیلی ماشین الات صنعت چاپ شد؛ وی این بسته را یک سرمایه ملی خواند.

محمد شاپور اسفرجانی مدیر عامل شرکت ایران روتاتیو در حاشیه مراسم اعطای مدرک پایان دوره آموزشی چاپ اتحادیه چاپخانه‌داران تهران اظهار داشت: تعصب نسبت به توسعه کشور و توجه به پیشرفت صنعت چاپ عامل اصلی همکاری ایران‌روتاتیو با اتحادیه چاپخانه داران به منظور برگزاری این کلاسها است.
وی در ادامه افزود: ما از دانشکده هنر گلایه‌مند هستیم. زیرا پنج سال است که بسته تکمیلی ماشین‌آلات چاپ را که با زحمت بسیار تهیه شده است در اختیار دارد و هنوز اقدامی جهت بهره‌برداری از آن صورت نگرفته است.
اسفرجانی در ادامه اظهار داشت: ما با همکاری مسئولین اتحادیه چاپخانه‌داران تهران، نامه‌نگاری‌های بسیاری انجام داده‌ایم. به گونه‌ای که سالهاست در انتظار گامی قابل توجه به منظور استفاده از این سرمایه‌های ملی هستیم.
به طور قطع در آموزش صنعت چاپ تنها عملیات تئوریک کافی نیست و عملیات اجرایی لازمه آموزش جامع صنعت چاپ است.
اسفرجانی در پایان تصریح کرد: تکنولوژی صنعت چاپ در سطح بین‌المللی با قدرت در حال پیشرفت و رشد است. اگر چنانچه بخواهیم در عرصه جهانی حضوری فعال و اثربخش داشته باشیم نیازمند بهره‌گیری از آموزش‌های مدرن و کارآمد صنعت چاپ در ابعاد جهانی هستیم.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ يکشنبه ۱۶ خرداد