نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی :
عدم حضور در نمایشگاه به دلیل پراکندگی مخاطبان


رضا مصیبی مدیر بازرگانی شرکت پدیده پارس گفت: بعد از حضور چند ساله در نمایشگاه‌ چاپ و بسته‌بندی با پراکندگی مخاطبان مواجه شـدیم که همین امر باعث شد حضور خود را در نمایشگاه کـمرنگ کنیم .

رضا مصیبی مدیر بازرگانی شرکت پدیده پارس در حاشیه هفدهمین نمایشگاه چاپ صنایع غذایی و ماشین‌آلات بسته‌بندی در گفتگو با اخبار چاپ اظهار داشت:بسته‌بندی محصولات غذایی با یکی از حوزه񯕮‌های بسیار مهم صنعت چاپ یعنی بسته‌بندی تلاقی دارد و همین امر کانال ارتباطی ما با این صنعت می‌باشد،لیبل‌هایی به جنس o.p.p نمونه‌ای از این ارتباط است و همانگونه که می‌بینید رابطه بسیار تنگاتنگ با دو صنف صنایع محصولات غذایی و صنعت چاپ وجود دارد .تا جایی‌که می‌توان فراورده‌های عظیمی را برای چرخه کشور فراهم کرد .

وی افزود: نمایشگاه صنایع غذایی نیازمند حضور مسئولان بدنه چاپ و ماشین‌آلات خود در نمایشگاه‌ها می‌باشند در واقع فعالیتی که تاثیرات آن به وضوح در دیگر کشورهای دنیا دیده می‌شود؛اما متاسفانه در ایران در هیچ کدام از نمایشگاه‌های صنعتی به خصوص محصولات غذایی نه تنها دستگاه‌ها و ماشین‌آلات ،بلکه رابطان این صنعت را نیز نمی‌بینیم .
وی نظرات خود را در خصوص برگزاری نمایشگاه‌محصولات مختلف صنعتی در ایران اینگونه بیان کرد: برگزاری نمایشگاه در ایران با مشکلات زیادی روبرو می باشد ، تعداد کثیری از نمایشگاه‌ها آن هم به فواصل بسیار اندک و در بسیاری از موارد پشت سر هم ،محدودیت زمانی ، در نظر گرفتن مدت زمان کوتاه برای غرفه‌ساز ،همه و همه باعث می‌شود تا سطح کیفیت را کاهش دهیم و تنها به حضور در نمایشگاه بپردازیم .
وی افزود: ماشین‌آلاتی که در نمایشگاه صنایع غذایی و یا حتی در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی استفاده می‌شود از لحاظ تجهیزات بسیار سنگین هستند و در صورت مشکل، خسارت هنگفتی را برای تولید‌کننده به وجود می‌آورد که این مسائل نیازمند حمایت از طرف مسئولین می‌باشد .

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ پنج شنبه ۱۳ خرداد