با پایان یافتن اولین دوره آموزشی اتحادیه چاپخانه‌داران تهران و برگزاری مراسم اعطای گواهینامه پایان دوره:
به 30 نفر از واجدین شرایط گواهینامه پایان دوره آموزشی تعلق می‌گیرد


برگزاری دوره‌های آموزشی فنی، تخصصی و اپراتوری یکی از وظایف اصلی اتحادیه‌های صنفی، در صنوف و مشاغل گوناگون است. وظیفه‌ای که تاکنون اقبال چندانی نسبت به آن وجود نداشته و در نتیجه اصناف ایران همواره از فقر سطح علمی و تخصصی مناسب رنج برده‌اند. در این میان اتحادیه چاپخانه‌داران تهران اقدامات مثبت و ارزنده‌ای را در این خصوص برداشته است.

به گزارش اخبار چاپ، مراسم اعطای گواهینامه پایان دوره کلاس‌های آموزش تخصصی اتحادیه چاپخانه‌داران تهران، عصر روز چهارشنبه 12 خرداد ماه سال 1389 (فردا) از ساعت 16 در محل دفتر این اتحادیه برگزار می‌شود.

اتحادیه چاپخانه‌داران تهران از اواخر سال گذشته اقدام به برگزاری یک دوره آموزشی در حوزه‌های پیش از چاپ، چاپ و پس از چاپ با همکاری مرکز آموزشی و نمایشگاهی ptec (وابسته به شرکت ایران روتاتیو ـ نمایندگی انحصاری کمپانی هایدلبرگ در ایران) نمود.

لازم به ذکر است در این مراسم به 30 نفر از واجدین شرایط، گواهینامه پایان دوره اعطا خواهد شد. در این مراسم نمایندگانی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، چاپخانه‌داران عضو اتحادیه چاپخانه‌داران تهران، انجمن‌های مرتبط با صنعت چاپ و شرکت نمایندگی ایران روتاتیو، حضور خواهند داشت. آقایان افراش، ذکایی و نظری از جمله میهمانان ویژه مراسم اعطای گواهینامه پایان دوره کلاس‌های آموزشی اتحادیه چاپخانه‌داران تهران هستند.

به گفته مسئولین اتحادیه چاپخانه‌داران تهران استقبال خوبی از دوره گذشته این کلاس‌ها به عمل آمد. به گونه‌ای که مسئولین امر درصدد برآمده‌اند تا دومین دوره این کلاس‌ها را نیز برگزار نمایند. دست‌اندرکاران برگزاری این دوره‌های آموزشی در اتحادیه چاپخانه‌داران تهران، اعلام کرده‌اند دومین دوره این کلاس‌ها با حضور نزدیک به 20 نفر از علاقه‌مند برگزار خواهد شد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ سه شنبه ۱۱ خرداد