یک منبع آگاه در گفتگو با اخبار چاپ:
حل مشکل آب شهرک صنعتی شمس‌آباد نسبت به شهرک چاپ اولویت پیدا کرد


احتمال عدم تأسیس شهرک صنعتی چاپ تهران در همسایگی شهرک صنعتی شمس‌آباد قوت گرفت. یک منبع آگاه در گفتگو با اخبار چاپ، خبر داد: ممکن است مکان اختصاص یافته به شهرک صنعتی چاپ تهران در اختیار واحد خدمات آبرسانی به شهرک صنعتی شمس‌آباد قرار گیرد.
به گزارش اخبار چاپ و به نقل از یک منبع آگاه، موضوع تأسیس شهرک صنعتی چاپ تهران در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. به گفته این منبع آگاه، حل مشکل آب صنعتی شهرک شمس‌آباد نسبت به تأسیس شهرک صنعتی چاپ تهران در اولویت کاری شرکت شهرک‌های صنعتی تهران قرار گرفت.
شنیده‌ها حاکی است وزارت صنایع و معادن ایران در نظر دارد در ابتدا نسبت به رفع مشکل کم‌آبی شهرک صنعتی شمس‌آباد پرداخته و پروژه تأسیس شهرک صنعتی چاپ تهران را پس از انجام مطالعات کارشناسی در محل دیگری اجرایی نماید.
گفتنی است پروژه ساخت، راه‌اندازی و تکمیل شهرک صنعتی چاپ تهران بیش از 4 سال در دستور کار وزارت صنایع و معادن و شرکت شهرک‌های صنعتی تهران قرار داشت. به طوری که مسئولین امر در سال‌های 86 و 87 در دو نوبت اعلام کردند که عملیات ساخت این شهرک آغاز شده و واحدهای صنعتی آن در اختیار صنعت‌گران این صنعت قرار می‌گیرد. لیکن پس از بازدید وزیر صنایع از شهرک صنعتی شمس‌آباد در سال گذشته و گلایه اهالی این شهرک نسبت به مشکل کم‌آبی، دستور داده شد تا مطالعه مجددی در خصوص راه‌اندازی شهرک چاپ تهران صورت گیرد.
بنا به اظهارات این منبع آگاه، موضوع تأسیس شهرک صنعتی چاپ تهران در همسایگی شهرک صنعتی شمس‌آباد منتفی شده و قرار شده است تا با مطالعه و بررسی کارشناسی بیشتر درخصوص تأسیس این شهرک در آینده اقدام گردد.
منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ چهارشنبه ۵ خرداد