در گفتگو با اخبار چاپ اعلام شد:
حداکثر 10 روز تا زمان ارسال مدارک کاندیداتوری هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان زمان باقی است


به گزارش اخبار چاپ، تنها 10 روز تا پایان موعد مقرر جهت ثبت‌نام در انتخابات هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ زمان باقی است. پس از دو بار تأخیر در برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه این اتحادیه، اعضای هیات مدیره فعلی موظفند تا تاریخ 19 خرداد ماه سال جاری این مجمع را برگزار نمایند.
به گزارش اخبار چاپ، با نزدیک شدن به زمان برگزاری مجمع عمومی عادی اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران علاقه‌مندان حضور در هیات مدیره این اتحادیه تنها 10 روز فرصت دارند جهت حضور در انتخابات ثبت نام نمایند.
رضا رضایی رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران در گفتگو با اخبار چاپ ضمن اعلام این خبر، افزود: با توجه به اتمام دوره مدیریت هیات مدیره فعلی و نزدیک شدن به زمان برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه این اتحادیه در فراخوانی (دعوتنامه) از کلیه اعضاء دعوت کرده‌ایم تا در این مجمع شرکت نموده و واجدین شرایط عضویت در هیات مدیره نسبت به ثبت نام در انتخابات آن اقدام نمایند.
رئیس اتحادیه صادرکنندگان در ادامه گفت: براساس ماده 25 اساسنامه اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ، عضویت در هیات مدیره این اتحادیه تابع شرایط زیر است:
ـ دارا بودن تابعیت ایرانی
ـ داشتن حسن شهرت
ـ متدین به یکی از ادیان رسمی کشور
ـ ارائه معرفی نامه کتبی (برای اشخاص حقیقی)
ـ دارا بودن کارت بازرگانی یا کارت عضویت از اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران
ـ دارا بودن مجوز فعالیت در ارتباط با فعالیت اتحادیه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
ـ دارا بودن تجربه کافی در امر صادرات محصولات چاپی و خدمات فنی و مهندسی مرتبط
رضایی در بخش پایانی این گفتگو از کلیه علاقه‌مندان به عضویت در هیات مدیره این اتحادیه درخواست کرد: در صورتی که هر یک از اعضای محترم تمایل دارد در انتخابات کاندیدا شود، تقاضا می‌کنم مدارک مربوطه را حداکثر تا تاریخ 16 خرداد ماه سال جاری به دفتر اتحادیه صادرکنندگان تحویل دهد. چرا که این مدارک باید نهایتاً 3 روز قبل از برگزاری انتخابات در اختیار اتاق بازرگانی قرار گیرد.
منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ چهارشنبه ۵ خرداد