احمد ابوالحسنی ، عضو هیات مدیره اتحادیه لیتوگراف :
نگران فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های موازی بودیم


احمد ابوالحسنی، نایب رئیس جدید اتحادیه لیتوگراف، مهر و پلاک، کلیشه و چاپ سیلک اسکرین تهران، در حاشیه مراسم رونمایی از فعالیت‌های انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ، ارزیابی مثبتی از این برنامه داشت.
احمد ابوالحسنی، نایب رئیس جدید اتحادیه لیتوگراف، مهر و پلاک، کلیشه و چاپ سیلک اسکرین تهران، در حاشیه مراسم رونمایی از فعالیت‌های انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ، ضمن ارزیابی مثبت از عملکرد این انجمن از نگرانی‌های خود گفت: تنها نگرانی اتحادیه‌های صنعت چاپ نسبت به فعالیت انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ، ارائه برنامه‌های موازی و دوباره‌کاری‌های متداول در تشکل‌های مختلف بود. وی با اشاره به اتلاف انرژی‌هایی که در این زمینه صورت می‌گیرد، اضافه کرد: بسیار خوشحالم که اعضای انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ نسبت به این مسئله آگاهی داشته و با دیدگاهی علمی، خود نیز خواهان چنین برخوردی نیستند.

وی درخصوص اهداف و برنامه‌های انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ نیز گفت: اهداف و برنامه‌های این انجمن می‌تواند بسیاری از مشکلات و معضلات موجود در صنعت چاپ کشور را مرتفع خواهد سازد. اتحادیه‌های صنفی به دلیل مسئولیت‌های اجرایی خود، با مشکلات و معضلات پژوهشی و آموزشی به طور کامل آشنا هستند. چرا که اعضای این اتحادیه‌ها از همین ناحیه مسائل متعددی را متحمل می‌شوند.

ابوالحسنی در پایان گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار چاپ، حضور انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ را به فال نیک گرفته و افزود: در زمینه همکاری‌های سیستماتیک که باید به صورت مشترک بین نهادها و تشکل‌های مختلف صورت گیرد، اتحادیه لیتوگرافان آماده هرگونه همکاری با انجمن می‌باشد. بنده به عنوان نایب رئیس اتحادیه لیتوگرافان تهران، اعلام می‌کنم این اتحادیه با کمال میل حاضر به همکاری با انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ، در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و اطلاع‌رسانی است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ شنبه ۱۸ ارديبهشت