تعویق سه‌باره انتخابات اتحادیه صادرکنندگان چاپ!/ حتی یک نفر هم ثبت نام نکرد


اخبار چاپ: رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ با اعلام تعویق مجدد انتخابات هیئت مدیره این اتحادیه از "ثبت نام نکردن حتی یک نفر" در آن خبر داد.

به گزارش اخبار چاپ به نقل از مهر، رضا رضایی با اشاره به تعویق چندین‌باره انتخابات اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ، گفت: متاسفانه تا حالا حتی یک نفر هم برای عضویت در هیئت مدیره اتحادیه ثبت نام نکرده است.

وی درباره زمان مجدد برگزاری انتخابات گفت: نامه‌ای به وزارت بازرگانی نوشته‌ایم و به دلیل در پیش بودن تعطیلات نوروز و نیز نمایشگاه کتاب 12 خرداد را به عنوان زمان برگزاری انتخابات اتحادیه پیشنهاد کرده‌ایم.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران که پیش از این انصراف خود را از حضور در انتخابات اتحادیه در دور بعد اعلام کرده بود، گفت:  امیدوارم نیروهای جوان وارد عرصه شوند چون واقعاً چاپ ما نیازمند چنین پتانسیل جوانی است.

دومین دوره انتخابات هیئت مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ قرار بود 7 بهمن ماه امسال برگزار شود که به دلیل به حد نصاب نرسیدن کاندیداها انتخابات به تعویق افتاد. وزارت بازرگانی با تمدید مهلت ثبت نام در حدود یکماه موافقت کرد با این حال در فاصله مذکور نیز مقدمات برپایی انتخابات در اوایل اسفند فراهم نشد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ سه شنبه ۲۵ اسفند