عملکرد ذکایی از نظر یک مدرس دانشگاه


اخبار چاپ: سید محمود اشرف آل طاها، عضو هیئت علمی واحد علمی کاربردی شماره پنج، با اشاره به عملکرد جلال ذکایی مدیر دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ذکایی بهترین و شایسته ترین مدیر در این عرصه بود و من کمتر مدیر شایسته ای مثل ایشان سراغ دارم.

 این مدرس دانشگاه که با اخبار چاپ گفت و گو می‏کرد، افزود: اغلب کسانی که در حوزه چاپ و بسته بندی فعالیت می کنند خاطره خوبی از ذکایی دارند چرا که زحمات زیادی برای رفع مشکلات این حوزه کشید و با صدور مجوز برای چاپخانه ها  و نظارت صحیح بر فعالیت آنها زمینه شکوفایی این صنعت را فراهم کرد.

آل طاها در ادامه تصریح کرد: بسیاری از خلاهای قانونی و مشکلاتی که از این حیث متوجه این صنعت بود در دوره مدیریت ایشان اصلاح شد و واحدهای چاپی ارتباط بیشتری با وزارات فرهنگ و ارشاد اسلامی برقرار کردند.

این کارشناس حوزه چاپ ادامه داد: آقای ذکایی و مظلومی از جمله بهترین مدیران صنعت چاپ بعد از انقلاب بودند که با برنامه ها و پیگیری های خود خدمت شایانی برای این حوزه کشیدند.

وی با بیان اینکه ذکایی مدیر ممتازی در حوزه چاپ است، یادآور شد: ایشان با همه واحدهای چاپی ارتباطی مستمر و خوب داشتند و شخصا پیگیر بسیاری از مشکلات این حوزه بودند و با روی باز از دست اندرکاران استقبال می کردند.

آل طاها در پایان خاطرنشان کرد: من در طول آشنایی با ایشان ندیدم قولی به کسی بدهند که در تحقق آن کوتاهی  کنند و  در مجموع  فکر می کنم همه از مدیریت ایشان راضی باشند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ چهارشنبه ۵ اسفند