رییس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران خبر داد:
برپایی نمایشگاه آثار برگزیده مسابقات چاپی در نمایشگاه چاپ تهران


در بیست و پنجمین نمایشگاه چاپ تهران فضایی به وسعت 160 مترمربع شامل 17 غرفه 9 متری برای شرکت‌ها و مجموعه‌هایی که در مسابقات آثار چاپی برگزیده شدند در نظر گرفته‌ شذه است.

 آثار برگزیده مسابقات آثار چاپی سه دوره اخیر هم‌زمان با بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ تهران در غرفه‌ای مجزا به نمایش گذاشته می‌شود.

ایرج استادعلینقی؛ رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران در گفت‌وگو با ایبنا گفت: در بیست و پنجمین نمایشگاه چاپ تهران فضایی به وسعت 160 مترمربع شامل 17 غرفه 9 متری برای شرکت‌ها و مجموعه‌هایی که در مسابقات آثار چاپی برگزیده شدند در نظر گرفته‌ایم.

 وی افزود: از آنجا که نمایشگاه چاپ به فعالان این صنعت اختصاص دارد، این تسهیلات با هدف حمایت از برگزیدگان و دست‌اندرکاران حرفه‌ای صنعت چاپ برای این گروه در نظر گرفته شده است.

 علینقی با بیان اینکه طبق هماهنگی‌ها مسابقات آثار چاپی نیز امسال برگزار خواهد شد، گفت: مسابقات آثار چاپی در ادامه برنامه‌های جشنواره سالانه صنعت چاپ بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد و به زودی فراخوان آن اعلام می‌شود.

 وی در بخش دیگر صحبت‌های خود با اشاره به شرایط مالی نمایشگاه بیست و پنجم، توضیح داد: این نمایشگاه امسال بیشتر به دلیل اقدام فرهنگی برگزار می‌شود و با وجود اینکه می‌دانیم ضرر خواهیم کرد ولی با هدف حفظ هویت نمایشگاه، آن را در استمرار بیست و چهار دوره قبل برگزار خواهیم کرد.

 به گفته رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران، نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران در تقویم نمایشگاهی کشور و چاپخانه‌داران ثبت و ضبط شده است و برگزاری آن برای این صنف اهمیت دارد و برگزارکنندگان نمایشگاه با وجود اینکه ضررده است اما آن را برگزار خواهند کرد.

 بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته تهران 22 تا 25 آذر با رویکرد حمایت از کالای داخلی در محل دائمی نمایشگا‌ه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.



منتشر شده توسط ایبنا در تاریخ ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۱ آذر