براساس نامه مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان تهران صورت گرفت
تفویض بررسی درخواست‌ واردات مواد اولیه چاپ به اتحادیه چاپخانه‌داران


رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران با اشاره به نامه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران به این اتحادیه گفت: به دنبال اقدامات و پیگیری‌های اتحادیه در ماه‌های اخیر، تمام امور مربوط به واردات اقلام مورد نیاز چاپ و تایید آن به اتحادیه چاپخانه‌داران تهران تفویض شد

رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران با اشاره به نامه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران به این اتحادیه گفت: به دنبال اقدامات و پیگیری‌های اتحادیه در ماه‌های اخیر، تمام امور مربوط به واردات اقلام مورد نیاز چاپ و تایید آن به اتحادیه چاپخانه‌داران تهران تفویض شد .

ایرج استادعلینقی؛ رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: در هفته جاری، یدالله صادقی؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران نامه‌ای به اتحادیه چاپخانه‌داران تهران ارسال کرد و بر اساس آن، پیگیری و بررسی درخواست واحدهای تولیدی متقاضی ورود مواد اولیه به اتحادیه تفویض شد .

 وی افزود: واردات اقلام مختلف صنعت چاپ مانند مرکب، کاغذ و مقوا، ماشین‌آلات صنعت چاپ و قطعات یدکی شامل این موضوع می‌شود و این اقدام با هدف تسریع روند کاری دنبال می‌شود .

 علینقی با اشاره به روندی که در نامه به آن اشاره شده است، توضیح داد: ما از مدت‌ها پیش برای تسریع روند واردات مواد اولیه از سازمان صنعت، معدن و تجارت پیگیری‌ کرده بودیم و اکنون در این نامه آمده است که اتحادیه چاپخانه‌داران گزارش کار و گردش بازرسی از واحدهای مراجعه‌کننده را برای اقدام به این سازمان ارسال کند .

 به گفته وی، واحدهای تولیدی برای تایید درخواست خود نیازمند شماره درخواست (پرونده)، شماره پروفرم، فعال و غیرفعال بودن واحدهای تولیدی و ظرفیت و میزان مصرف و مدت زمان مصرف کالای درج شده در پروفرما هستند .

 علینقی تاکید کرد: طبق این نامه، اتحادیه چاپخانه‌داران تهران از این به بعد پیگیری امور مرتبط با واردات مواد اولیه و ملزومات چاپ را انجام می‌دهد و این تفویض اختیار به کمک صنعت چاپ آمده است 

.


منتشر شده توسط ایبنا در تاریخ ۱۳۹۷ سه شنبه ۱ آبان