برگزاری پنج کارگاه تخصصی در اولین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ و مقوا


پنج کارگاه تخصصی در اولین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ، مقوا، فراورده‌های سلولزی و ماشین‌الات وابسته تهران برگزار می‌شود.

پنج کارگاه تخصصی در اولین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ، مقوا، فراورده‌های سلولزی و ماشین‌الات وابسته تهران برگزار می‌شود.

صادق‌ ولیزاده؛ مسئول کارگاه‌های تخصصی نمایشگاه بین‌المللی کاغذ و مقوا با اعلام این خبر ، گفت: پنج کارگاه تخصصی با همکاری دانشکده مهندسی علوم و صنایع چوب و کاغذ دانشگاه تهران، موسسه تعاونی آفتاب ایرانیان، شرکت آینده‌اندیشان رادینا و دفترامور چاپ معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش‌بینی شده است.

وی افزود: نخستین کارگاه با عنوان «میزان تولید کاغذ و مقوا و ویژگی‌های کیفی و ساخت آن‌ها» روز پنجشنبه ۱۱ مرداد ماه از ساعت ۱۱ تا ۱۳ توسط مهدی منظورالاجداد؛ استاد دانشگاه  جامع علمی و کاربردی برگزار خواهد شد و در همان روز از ساعت ۱۵ تا ۱۷ کارگاه دیگری با عنوان «اثرات زیست‌محیطی بازیافت کاغذ» با حضور محمد آزادفلاح؛ استاد دانشگاه چوب و کاغذ تهران پیش‌بینی شده است.
 
ولیزاده با اشاره به برگزاری سومین کارگاه در سومین روز نمایشگاع کاغذ و مقوا نیز گفت: کارگاه «بررسی میزان تولیدات، واردات و صادرات محصولات سلولزی کشورهای منطقه» روز جمعه ۱۲ مرداد از ساعت ۱۱ تا ۱۳ علیرضا سوخته‌سرایی؛ استاد دانشگاه جامع علمی و کاربردی برگزار می‌شود.
 
وی یادآور شد: همچنین عصر روز جمعه ۱۱ مرداد ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ کارگاه دیگری با عنوان «استراتژی کارشناسی توسعه صنایع خمیر، کاغذ و مقوا تا افق۲۰۳۰ » توسط مهدی منظورالاجداد برپا خواهد شد.
 
ولیزاده با بیان اینکه آخرین کارگاه نمایشگاه کاغذ و مقوا در روز شنبه ۱۳ مرداد برگزار می‌شود، توضیح داد: کارگاه «دنیای مرکب‌های امنیتی و اثرات آن بر روی انواع کاغذها» از ساعت ۱۱ تا ۱۳ با حضور مهندس مهدی عظیمی؛ استاد دانشگاه جامع علمی و کاربردی و رییس تولید چاپخانه بانک ملی برپا می‌شود.
 
وی تاکید کرد: این کارگاه‌ها به صورت رایگان در سالن ۳۵ نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و در پایان هر دوره به شرکت‌کنندگان گواهی‌ معتبر اعطا می‌شود.
 
اولین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ، مقوا، فراورده‌های سلولزی و ماشین‌الات وابسته تهران ۱۰ تا ۱۳ مرداد ماه در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

 

منتشر شده توسط ایبنا در تاریخ ۱۳۹۷ سه شنبه ۹ مرداد