توسط hp صورت گرفت؛
تولید ماشین های چاپ رول با تکنولوژی جوهر افشان


شرکت HP که در زمینه تولید چاپگر فعالیت دارد، چهار ماشین چاپ رول و چاپ عریض را راه اندازی کرد

به گزارش اخبار چاپ به نقل از print21 ، شرکت HP که در زمینه تولید چاپگر فعالیت دارد، چهار ماشین چاپ رول و چاپ عریض را راه اندازی کرد. این ماشین ها هرکدام دارای آخرین تکنولوژی جوهرافشان شرکت HP می باشند. و با نام های تجاری T390 HD, T390M HD, T380 HD و T370 HD ، می باشند که دارای جوهرافشان HDNA برای چاپ های رنگی با کیفیت بالای رنگ هستند.

Steve Donegal یکی از مدیران شرکت HP گفت: از ویژگی جوهرافشان استفاده شده در ماشین های چاپ رول می توان به کیفیت بالای چاپ رنگی به صورت HD اشاره کرد. این تکنولوژی جدید، تولیدکنندگان چاپ را قادر می سازد تا طیف گسترده ای از چاپ های تبلیغاتی و تجاری را انجام دهند. چاپ هایی از قبیل مجلات سفارشی، کاتالوگ، کتاب و ...

امروزه تولیدکنندگان صنعت چاپ به دنبال تکنولوژی هایی هستند تا در صنعت چاپ بتوانند از دیگران سبقت بگیرند و جایگاه ویژه ای در بازار چاپ پیدا کنند. ماشین های چاپ رول شرکت HP که دارای تکنولوژی جوهرافشان HD می باشند، مسلما سبب رقابت برای این دسته از تولیدکنندگان می باشد.

 Donegal در ادامه افزود: چاپگرهایی وجود دارند که دارای سرعت بالا و حجم عظیمی از چاپ هستند. در این چاپگرها، تکنولوژی جدید چاپ رول و جوهرافشان HDNA جدید شرکت HP به کار برد شده است. همچنین به افزایش قابلیت شرکت ها برای سفارشات تجاری بیشتر و چاپ سریعتر می توان اشاره کرد. ماشین های T390 HD, T390M HD, T380 HD و T370 HD با قابلیت تولید 7.3 میلیون صفحه در روز و بیش از 32 میلیون صفحه در هفته، رکورد بهره وری تولید در سراسر دنیا را به خود اختصاص می دهند.

منتشر شده توسط print21 در تاریخ ۱۳۹۵ يکشنبه ۹ آبان