مدیر کل چاپ و نشر وزارت ارشاد :
صنعت چاپ یک صنعت گسترده محسوب می شود


مهر،مدیرکل چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه صنعت چاپ یک صنعت هنری و فرهنگی است که پیوند هنر و صنعت را برقرار می کند، گفت : صنعت چاپ آثار هنری و فرهنگی ماندگار می کند .

به گزارش اخبار چاپ به نقل از مهر،مدیرکل چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه صنعت چاپ یک صنعت هنری و فرهنگی است که پیوند هنر و صنعت را برقرار می کند، گفت : صنعت چاپ آثار هنری و فرهنگی ماندگار می کند .

محمودرضا برازش جمعه شب در آیین تجلیل فعالان صنعت چاپ استان با اشاره به اینکه اجرای برنامه های فاخر هم در فارس، انتظار زیادی نیست، تصریح کرد: فارس مرکز ثقل جنوب کشور است.

وی با اشاره به اینکه صنعت چاپ یک صنعت هنری و فرهنگی است که ارتباط تنگاتنگ بین هنر و صنعت را برقرار می کند، اظهار داشت: صنعت چاپ یک صنعت گسترده محسوب می شود و در چاپ در تمام ابعاد و طول زندگی همراه ماست.

برازش با این توضیح که کالا بدون صنعت چاپ هویت ندارد، ادامه داد: کدام بخش هنری و فرهنگی است که بدون چاپ هویت بگیرد، هیچ بخشی وجود ندارد که چاپ در آن دیده نشود.

وی با اشاره به اینکه صنعت چاپ می تواند کمک زیادی را به تمام بخش های فرهنگی، صنعتی و خدماتی کشور داشته باشد، افزود: صنعت چاپ به بخش های مختلف فرهنگی هویت می دهد و آثار هنری و فرهنگی ما را ماندگار می کند.برترین های عرصه چاپ فارس تجلیل شدند

معرفی برترین های صنعت چاپ فارس

در ادامه برترین های عرصه چاپ استان فارس در پایان مراسم سومین دوره جشن صنعت چاپ استان که با حضور مدیر کل چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همراه بود، مورد تقدیر قرار گرفتند.

محمود نجابتی و نصرالله نافه فشان  به عنوان پیشکسوت نمونه مورد تجلیل قرار گرفتند، جواد اشرافی به عنوان چاپخانه ‌دار نمونه استان و احسان شریف‌ زاده به عنوان چاپخانه ‌دار نمونه شهرستان‌ ها مورد تقدیر واقع شدند.

محمدحسین شیشه‌ بر به عنوان تولیدکننده نمونه محصولات چاپی، یوسف خرمایی به عنوان صادرکننده نمونه، سید مهدی علوی و سید محمدحسین دوست فاطمه  به عنوان متخصص و کارشناسان نمونه، مجتبی عبدالهی به عنوان نوآور نمونه، احمد خرمایی  به عنوان کارگر نمونه و هادی بابکان به عنوان مدیر جوان تجلیل شدند.

همچنین محمد فقیه فرد به عنوان پژوهشگر نمونه این صنعت، سهیل بردبار به عنوان چاپچی جوان، زهرا کاوه حقیقی  به عنوان بانوی چاپ و مهرزاد دیرین به عنوان طراح برتر مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

منتشر شده توسط مهر در تاریخ ۱۳۹۵ شنبه ۲۷ شهريور