شرکت HP بخش چاپگرهای تجاری سامسونک را به قیمت 1میلیارد دلار خرید


به گزارش اخبار چاپ به نقل از pro print ،شرکتHPکه تمایل بسیاری به بخش چاپگرهای تجاری سامسونگ دارد، در توافقی تصمیم به خریداری این پرینترها به قیمت 1 میلیارددلار کرد.

به گزارش اخبار چاپ به نقل از pro print ،شرکتHPکه تمایل بسیاری به بخش چاپگرهای تجاری سامسونگ دارد، در توافقی تصمیم به خریداری این پرینترها  به قیمت 1 میلیارد دلار آمریکا کرد. این قرار داد باعث می شود شرکت HP محصولی را برای برش قطع A3 به بازار چاپ تجاری عرضه کند که درحال حاضر در دست شرکت های Konica,Canon,Fuji,Ricoh می باشد.دستیابی به این هدف برای شرکت HP  ممکن است یک سال طول بکشد .

 بر اساس گزارش ها، توافقی میان سامسونگ و HP صورت گرفت که در ازای فروش بخش چاپگرهای سامسونگ به HP سهام این شرکت به ارزش 100 میلیون دلار تا 300 میلیون دلار به سامسونگ واگذار شود.

مدت کوتاهی پس از این قرارداد، HP مجموعه ای از 16 چاپگر چند منظوره را برای تسلط بیشتر در بازار تجاری برای چاپگرهای بزرگتر از قطع A3 ،و پیشی گرفتن از رقبای بزرگ همچون Konica,Canon,Fuji,Ricoh را وارد کرد. شرکت HP  قبلا سعی تامین بازار چاپ A3 داشته است،که در صورت تحقق این هدف درآمدی  بالغ بر 55 میلیارد دلار در سال می باشد. پرینترهای جدید لیزری سامسونگ، با تیکه بر تکنولوژی های روز به بازار عرضه می شوند.

مدیرعامل شرکت HP گفت: استفاده از پرینترهای تجاری سامسونگ، امکان نوآوری در چاپ و ایجاد فرصت های کسب و کار کاملا جدید به آنها می دهد. که با کارایی بسیار بهتر، امنیت بیشتر و صرفه اقتصاد برای مشتریان را خواهد داشت.

 

 

منتشر شده توسط pro print در تاریخ ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۴ شهريور