جوایز Print week 2016 انگلیس شرکت کندگان خود را شناخت


شرکت کننده های نهایی مراسم جوایز صنعت چاپ انگلیس مشخص شدند. 70 شرکت در این رقابت حضور دارند که قرار است در ماه آینده از بین آن ها 24 نفر به عنوان برندگان معرفی شوند. همچنین 26 نفر نیز از سرمایه گذاران و متخصصین چاپ انگلیس در این لیست قرار دارند.

به گزارش اخبار چاپ به نقل از printweek awards ، شرکت کننده های نهایی مراسم جوایز صنعت چاپ انگلیس مشخص شدند. 70 شرکت در این رقابت حضور دارند که قرار است در ماه آینده از بین آن ها 24 نفر به عنوان برندگان معرفی شوند. همچنین 26 نفر نیز از سرمایه گذاران و متخصصین چاپ انگلیس  در این لیست قرار دارند. بیش از 600 مورد با دقت بسیار برای اجرای ویژه این مراسم درنظر گرفته شد..

داریل دنیل ویراستار نشریه Print week و رییس هیئت داوران جایزه چاپ انگلیس گفت: به همه شرکت هایی که در لیست 2016 قرار گرفتند تبریک گفت و اعلام کرد برای برنده شدن،  باید از مرحله داوری چاپ موفق بیرون بیایند.

رییس هیئت داوران جایزه چاپ انگلیس از همه افرادی که به  مراسم جوایز هفته چاپ انگلیس وارد شدند تشکر کرد و گفت به خاطر حضور شماست که چنین جوایزی برای صنعت چاپ در نظر گرفته شده است. همچنین از هیئت داوران برای تلاش بی وقفه و اسپانسرها بخاطر حمایت بی اندازه شان تشکر می کنم.

مراسم اهدای جوایز در هتل خانه گراس ونور، پارک لین، عصر دوشنبه 17 اکتبر برگزار می شود.بلیط ها هم اکنون در دسترس هستند، همچنین برای شرکت هایی که در این لیست قرار گرفته اند به مدت محدودی با تخفیف ویژه ارائه می شود. هفته چاپ انگلیس مکانی می باشد که افراد و چاپخانه داران می توانند با حضور در آن با متخصصین و سرمایه گذاران این صنعت از نزدیک دیدار کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت www.printweekawards.com  مراجعه کنید.

منتشر شده توسط printweekawards در تاریخ ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۳ شهريور