هایدلبرگ کارآموزهای بیشتری را در سال 2016 پذیرفت


شرکت هایدلبرگ90 مکان آموزشی را در سال 2016جهت آموزش کار آموزان در نظر گرفت ،که نسبت به سال گذشته 10 مکان افزایش داشته است.

به گزارش اخبار چاپ به نقل از Heidelberg شرکت هایدلبرگ90 مکان آموزشی را در سال 2016جهت آموزش کار آموزان در نظر گرفت ،که نسبت به سال گذشته 10 مکان افزایش داشته است.همچنین بودجه ای برای آموزش 5 پناهنده از ماه نوامبر تصویب کرد. در همین رابطه 61نفردر مرکز ویسلوخ-والدورف آلمان از تاریخ 1 سپتامبر مشغول به کار شدند.

به گزارش اخبار چاپ ،بهبود کلی در وضعیت مالی هایدلبرگ، موجب جذب تعدادی افراد برای آموزش های سال جدید شد. از تاریخ 1 سپتامبر، 90 نفر در چهار مرکز «ویزلخ-والدورف»،« هیدلبرگ» ، «براندنبورگ»،«آمشتتن و لودویگزبرگ» به شروع به کار کردند. به طور کلی، مرکز ویزلخ-والدورف یکی از بزرگترین قسمت های  مربوط به آموزش با60کارآموز جدید است که از میان آنها 12 دانشجو از دانشگاه دولتی بادن وورتمبرگ در مانهایم هستند. سال گذشته مجموع کارآموزان 54 نفر بود. همچنین 2 مکان آموزشی برای خدمات آشپزی هایدلبرگ بود. هایدلبرگ در 14 زمینه فنی و تجاری آموزش می دهد و در رابطه با DBHW توام 12 برنامه آموزشی را ارائه می دهد. در مجموع 341 نفر هم در حال آموزش در سراسر آلمان هستند ( که 216 نفر از آن ها در ویزلخ-والدورف  هستند)

آندریاس بلوم، رئیس آموزش های حرفه ای در ویزلخ-والدورف بیان کرد: ما به ارائه گزارش بیشتر از استخدام مجدد افراد بسیار خوشحال هستیم. به نظر ایشان، این یک موقعیت خاص برای به دست آوردن موقعیت دائمی برای کسانی است که توانایی دارند.

بلوم گفت: هر فردی که 12 برنامه آموزشی را طی کند، از طرف ما برای آموزش یا مطالعه، پیشنهاد دریافت می کند.

وی ادامه داد: این موضوع برای جوانانی که در هایدلبرگ هستند بسیار مهم است. که درخواست برای جذب کارگران ماهر در تمام قسمت های شرکت مورد نیاز است. این درخواست ها به ویژه در بخش تدارکات، قسمتی که تمام کارآموزان در آنجا پذیرفته شده اند، حتی در طی سال های گذشته که شرایط سختی حاکم بوده.

همچنین 12مهندس آینده مکاترونیک در حال گذراندن آموزش ویژه در مقر های ویزلخ-والدورف و براندنبورگ هستند. و همچنین محتوای درس جامع در آیین نامه های آموزش حرفه ای، کارآموزان همچنیین دوره  آموزش را با نمونه ها تخصصی آموزش می گذرانند که آن ها را برای بخش خدمات مهندسین آماده می کند.

منتشر شده توسط heidelberg در تاریخ ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۱ شهريور