ابوالفضل روغنی
تأمین بخشی از چاپ کتب درسی توسط شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران


ساری - مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: بخشی از نیازهای آموزش‌وپرورش برای چاپ کتاب درسی از این شرکت تأمین می‌شود .

 

ساری - مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: بخشی از نیازهای آموزش‌وپرورش برای چاپ کتاب درسی از این شرکت تأمین می‌شود .

به گزارش اخبار چاپ به نقل از مهر،ابوالفضل روغنی ،به جلسه امروز در وزارت آموزش‌وپرورش با چندتن از مدیران این وزارتخانه اشاره کرد و گفت: این جلسه باهدف تحقق فرمایشات رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل برگزار شد.

وی اظهار داشت: وزارت آموزش‌وپرورش در راستای حمایت از تولیدات داخلی  بر ادامه همکاری و تأمین بخشی از نیاز خود برای چاپ کتب درسی از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران تأکید کرد.

وی درعین‌حال تصریح کرد: شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در سنوات گذشته نیز یکی از تأمین‌کنندگان کاغذ موردنیاز کتب درسی وزارت آموزش‌وپرورش بوده است .

به گفته وی، صنایع چوب و کاغذ مازندران بزرگ‌ترین تولیدکننده انواع کاغذ در ایران بوده و ۱۸ درصد کاغذ مصرفی کشور در صنایع چوب و کاغذ مازندران تولید می شود.

شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران، در سال ۷۶ با ظرفیت تولید ۱۷۵ هزار تن انواع کاغذ شامل ۹۰ هزار تن کاغذ روزنامه، چاپ و تحریر و ۸۵ هزار تن کاغذ فلوتینگ و با هزارو ۵۰۰ کارگر در کیلومتر ۱۵ ساری کیاسر ایجاد شد.

 

 

منتشر شده توسط مهر در تاریخ ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۷ ارديبهشت