رئیس اتحادیه لیتوگرافان در دادگاه !


احمد ابوالحسنی رئیس اتحادیه لیتوگرافان تهران که همزمان ریاست شرکت صنوف تولیدی و خدماتی تهران (مجری بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران) را برعهده دارد روز سه‌شنبه 17 آذرماه در دادگاه حاضر شد .

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از سایت اطلاع‌رسانی صنعت چاپ ایران، بدنبال شکایت جلال ذکایی مدیرکل اسبق دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از احمد ابوالحسنی رئیس اتحادیه لیتوگرافان تهران به اتهام نشر اکاذیب، تهمت، افترا و توهین به قصد تشویش اذهان عمومی،اولین جلسۀ دادگاه در تاریخ 17 آذرماه 1394 در محل شعبه ششم بازپرسی دادسرای ناحیه 31 رسیدگی به جرایم رایانه‌ای و فن‌آوری اطلاعات تشکیل و موضوع شکایت به نامبرده تفهیم اتهام شد.

این گزارش حاکیست جلسه اول دادگاه بدلیل عدم حضور احمد ابوالحسنی تشکیل نگردیده و با تجدید تاریخ دادگاه، جلسه بعدی در روز سه‌شنبه و با حضور شاکی و متهم بهمراه وکیل وی تشکیل شد.

در این جلسه که بمنظور مواجهه حضوری و استماع ادله‌ی طرفین تشکیل شد، هریک از طرفین ادله خود را مطرح و پرونده مسیر قانونی خود را طی نمود.

گفتنی است احمد ابوالحسنی در سال 92 طی نامه‌ای سرگشاده اتهاماتی واهی و بی‌اساس را به جلال ذکایی وارد کرد که در سایت "آژانس خبری چاپ و بسته‌بندی" منتشر و مدیر این سایت نیز قبلا به یکسال حبس، 74 ضربه شلاق و یکصد هزار تومان جزای نقدی محکوم شده بود.

منتشر شده توسط خبرگزاری ایپینا در تاریخ ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۲ آذر