مدیر عامل صنایع چاپ و بسته‌بندی مهر:
هیچ گواهی مبنی بر پرداخت وجه ارزش افزوده دریافت نکرده‌ایم


به دنبال بررسی شایعه‌ی مبنی بر بدهی 2 میلیارد تومانی نمایشگاه چاپ وبسته بندی به علت عدم پرداخت وجه ارزش افزوده غرفه‌های نمایشگاه در سال گذشته به وزارت امور اقتصاد و دارایی و تکذیب آن از سوی مدیر عامل شرکت صنوف تولیدی وخدمات فنی تهران ، با یکی از شرکت‌کنندگان نمایشگاه چاپ و بسته بندی‌ به‌ گفتگونشسته‌ایم.




به گزارش اخبار چاپ و به نقل از ایپینا به دنبال بررسی شایعه‌ی مبنی بر بدهی 2 میلیارد تومانی نمایشگاه چاپ وبسته بندی به علت عدم پرداخت وجه ارزش افزوده غرفه‌های نمایشگاه در سال گذشته به وزارت امور اقتصاد و دارایی و تکذیب آن از سوی مدیر عامل شرکت صنوف تولیدی وخدمات فنی تهران ، با یکی از شرکت‌کنندگان نمایشگاه چاپ و بسته بندی‌ به‌ گفتگونشسته‌ایم.

محسن رشیدی مدیر عامل شرکت صنایع چاپ و بسته‌بندی مهر در گفتگویی با خبرنگارایپینا در خصوص دریافت گواهی مبنی بر پرداخت وجه ارزش افزوده به وزارت اقتصاد و دارایی از شرکت صنوف تولیدی و خدمات فنی تهران ضمن بی اطلاعی از این بدهی اظهار داشت: طی حضور ما در نمایشگاه چاپ و بسته بندی در 5 سال اخیر هیچگونه گواهی یا فاکتور و یا سندمالی جهت واریز وجه ارزش افزوده به وزارت اقتصاد و دارایی از شرکت صنوف تولیدی به ما ارائه نشده است.

وی در خصوص کیفیت برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی گفت: مشکل عدیده‌ی نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی جانمایی بی نظم غرفه‌ها است و این موضوع در همه‌ی دوره‌ها همواره یکی از دغدغه‌های نمایشگاه بوده است. ما هرساله طی اعلام فراخوان ثبت نام نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی سریعا اقدام می کنیم ولی باز هم برای انتخاب غرفه به مشکل برمی خوریم.

مدیر عامل این شرکت در ادامه گفت: در آستانه برگزاری نمایشگاه جاپ و بسته‌بندی در سال جاری آقای غفاری رئیس هیئت مدیره شرکت صنوف تولیدی و خدمات فنی تهران وعده‌هایی جهت رفع مشکلات نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی مطرح شده است.

صنایع چاپ و بسته بندی مهر در سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در صنعت چاپ افست و تولید محصولات بسته بندی آغاز نموده است.این شرکت مرکزی تخصصی در زمینه تولید جعبه های مقوایی و لمینتی است.

در این مرکز کلیه فرایند های لازم جهت تولید محصولات بسته بندی به صورت متمرکز در واحد های زیر مجموعه شرکت انجام شده و مشتریان تمامی خدمات لازم جهت تولید محصولات سفارشی خود را تحت مدیریتی واحد در اختیار دارند.


این مجموعه شامل واحدهای تولیدی و خدماتی متعددی چون آتلیه طراحی، واحد چاپ افست، واحد چاپ تکمیلی، واحد قالب سازی و برش کاری، واحد صحافی، واحد جعبه چسبانی و واحد لمینت و کارتن سازی می باشد.

در واحدهای فوق محصولاتی چون جعبه های مقوایی، جعبه های لمینتی، استند تبلیغاتی و انواع محصولات تبلیغاتی چاپ افست با بالاترین سطح کیفی تولید می شود.




منتشر شده توسط ایپینا در تاریخ ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۲ آبان