مدیرعامل پیشگامان عصر ارتباطات:
با تولید کاغذ سنگی انقلابی در صنعت چاپ و کاغذ ایجاد می کنیم


مدیرعامل شرکت تعاونی پیشگامان عصر ارتباطات گفت : تا دو ماه آینده کاغذ سنگی با کیفیت و قیمتی مناسب تر از کاغذ معمولی که حاصل قطع درختان نیست را تولید و به بازار عرضه می کنیم.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز ،مهندس حمیدرضا کریم نژاد در جمع خبرنگاران استان یزد با بیان اینکه صنعت تولید کاغذ سنگی فقط در چهار کشور جهان وجود دارد، افزود : تولید کاغذ سنگی صنعتی سبز بوده و هیچگونه آلودگی برای محیط زیست ندارد .

مدیرعامل شرکت تعاونی پیشگامان عصر ارتباطات همچنین با اشاره به وضعیت کم آبی در استان خاطر نشان کرد : تولید این کاغذ نیاز به مصرف آب ندارد و مواد اولیه آن در استان یزد تامین می شود

کریم نژاد به مصرف این کاغذ در حوزه های نوشتاری، چاپ، بنر و بسته بندی اشاره و اضافه کرد : کاغذ سنگی کیفیت بسیار بهتری نسبت به کاغذهای معمولی دارد به طوری که اگر 50 سال در اقیانوس و 700 سال در بایگانی بماند، تغییر شکل نداده و دست نخورده باقی خواهد ماند .
وی همچنین با اشاره به ماندگاری بسیار زیاد و مقاومت این کاغذ در مقابل آب گفت: این کاغذ به راحتی پاره نمی شود و برای استفاده در صنعت چاپ و کاغذ دیواری نیز بسیار شفاف و مناسب است .
مدیر عامل شرکت تعاونی پیشگامان عصر ارتباطات خاطرنشان کرد : واحد تولید کاغذ این شرکت سرمایه اولیه 500 میلیارد ریال راه اندازی شده و ظرفیت تولید 5 هزار تن در سال دارد که در فازهای بعدی به ظرفیت 30 هزار تن در سال با اشتغالزایی 250 نفر خواهد رسید .
کریم نژاد در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد : اساس اقتصاد دنیا در برهه کنونی بر پایه اطلاعات استوار است و شرکت هایی موفق هستند که اطلاعات و دانش خود را همواره به روز کنند

 

 


 

منتشر شده توسط پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز در تاریخ ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۰ آبان