غلامرضا شجاع عنوان کرد :
برگزاری جلسه همفکری نمایندگان چاپ و نشر و مطبوعات


جلسه همفکری و تبادل نظر نمایندگان اتحادیه‌های چاپخانه‌داران، صحافان، لیتوگرافان، ناشران و بسته‌بندی با نمایندگان مطبوعات برگزار می‌شود.هدف از برگزاری این جلسه تبادل نظر میان مصرف‌ کنندگان کاغذ و تحریر، پیگیری‌ منافع مشترک آن‌ها و دفاع هر چه بهتر از جلوگیری از افزایش تعرفه واردات کاغذ است.

غلامرضا شجاع، مدیر عامل شرکت تعاونی لیتوگرافی در خصوص آخرین اخبار مرتبط با مخالفت فعالان عرصه‌های چاپ و نشر و مطبوعات با افزایش تعرفه‌ واردات کاغذ، به گزارش اخبار چاپ و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: امروز جلسه‌ای با حضور نمایندگان اتحادیه‌های چاپخانه‌داران، صحافان، لیتوگرافان، ناشران و بسته‌بندی با نمایندگان مطبوعات برگزار می‌شود.

 

وی افزود: هدف از برگزاری این جلسه تبادل نظر میان مصرف‌کنندگان کاغذ و تحریر، پیگیری‌ منافع مشترک آن‌ها و دفاع هر چه بهتر از جلوگیری از افزایش تعرفه واردات کاغذ است.

 

گفتنی است که طرح برنامه افزایش 11 درصدی تعرفه واردات کاغذ، در هفته‌های اخیر چنان خبرساز شده که موجب تقابل میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صنعت، معدن و تجارت شده و هر روز بر مخالفان آن افزوده می‌شود.

 

لازم به ذکر است؛ آنچه که این روزها موجب نگرانی مصرف‌کنندگان کاغذهای روزنامه و تحریر شده، احتمال محرومیت کاغذ از ارز مبادلات کشور است.

 

خاطرنشان می‌شود که در روزهای اخیر کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی نیز مخالفت خود را با افزایش تعرفه واردات کاغذ اعلام کرده است.

 

منتشر شده توسط باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۱۳۹۴ شنبه ۹ آبان