نامه 50 تشکل مصرف کننده کاغذ چاپ و تحریر به نمایندگان مجلس
افزایش قیمت کاغذ بحران ایجاد خواهد کرد


شرکت تعاونی لیتوگرافان مجدداً نامه ای به برخی از وزراء ، نمایندگان مجلس و اتاقهای بازرگانی در خصوص افزایش تعرفه واردات کاغذ چاپ و تحریر ارسال کرد.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از خبرگزاری فارس شرکت تعاونی لیتوگرافان مجدداً نامه ای به برخی از وزراء ، نمایندگان مجلس و اتاقهای بازرگانی در خصوص افزایش تعرفه واردات کاغذ چاپ و تحریر ارسال کرد.

متن نامه ارسالی به شرح ذیل است :

بسمه تعالی           

با اهدا سلام و تحیات

احتراماً در خصوص جلوگیری از افزایش تعرفه واردات کاغذ چاپ و تحریر، با توجه به درخواست 50 تشکل مصرف کننده اصلی کاغذ در کشور با عنایت به اینکه هیأت دولت محترم با افزایش تعرفه مخالفت کرده است، به نظر میرسد وزارت صنایع که موفق نگردید در هیأت دولت تعرفه یا عوارض ورود کاغذ را افزایش دهد، درصدد خارج کردن امتیاز واردات کاغذ چاپ و تحریر از استفاده ارز اتاق مبادلات است، لطفاً با عنایت به اینکه هرگونه افزایش که منجر به گران شدن کاغذ چاپ و تحریر گردد موجب بحران قیمت کاغذ و بیکاری بیشتر چاپخانه داران، صحافان، لیتوگرافان و ناشران و گران شدن دفترچه و کتاب میلیون ها دانش آموز و دانشجو و همچنین کلیه محصولات فرهنگی، غذایی، دارویی و ... که به نوعی مصرف کننده کاغذ چاپ و تحریر هستند خواهد گردید.

 لذا خواهشمند است مخالفت فرمائید و در صورت وجود هرگونه دستور و یا اقدام در این مورد شرکت تعاونی لیتوگرافان ایران به عنوان نماینده اکثریت امضاءکنندگان را با آدرس ایمیل info@prepressco.ir  ، یا شماره موبایل 09121230555 و یا شماره فکس 77533929  و یا  آدرس  تهران ، خ انقلاب ، خ صفی علیشاه ، پ1  مطلع فرمائید.

پیشاپیش از همکاری و بذل توجه حضرتعالی کمال سپاسگزاری را دارد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۴ چهارشنبه ۶ آبان