ضرغامی عنوان کرد
برگزاری 18 جلسه هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات ناشران و صدور 80 حکم


رئیس هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات ناشران استان تهران از صدور 80 رای در این هیات خبرداد.وی با بیان اینکه چندی پیش گزارش این جلسات برای سید عباس صالحی معاون فرهنگی ارشاد ارسال شده بیان داشت: در این جلسات برای 80 ناشر متخلف حکم صادر شده است. البته این آراء هیات بدوی است که می‌تواند در دادگاه تجدید نظر هم بررسی شود.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از خبرگزاری فارس ، برزین ضرغامی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و رئیس هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات ناشران استان تهران درباره جلسات این هیات برای بررسی پرونده متخلفان اظهار داشت: تاکنون حدود 18 جلسه برای بررسی پرونده متلخان در هیات بدوی رسیدگی به تخلفات برگزار شده است.

وی با بیان اینکه چندی پیش گزارش این جلسات برای سید عباس صالحی معاون فرهنگی ارشاد ارسال شده بیان داشت: در این جلسات برای 80 ناشر متخلف حکم صادر شده است. البته این آراء هیات بدوی است که می‌تواند در دادگاه تجدید نظر هم بررسی شود.

به گفته رئیس هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات ناشران استان تهران از جمله موارد تخلف می‌توان به؛ نگرفتن مجوز از سوی ناشر برای اپ کتاب ، عمل نکردن ناشر به تعهدات قانونی، نداشتن مجوز دارالقرآن و سازمان تبلیغات اسلامی، تغییر جلد و انتشار با تغییر نام مولف و چاپ با نام دیگری و... اشاره کرد.

گفتنی است آراء صادر شده از سوی هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات ناشران استان تهران بوده که ریاست آن بر عهده برزین ضرغامی(مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران) است، این هیات اعضای دیگری چون  محمود آموزگار، سید حبیب‌اله میرقاسمی دارد.

اما آراء می‌تواند در هیات تجدید نظر هم بررسی شود، همایون امیرزاده به عنوان نماینده تام‌الاختیار و رئیس هیأت تجدیدنظر است و محمد علی مهدوی‌راد، محمدرضا وصفی، نادر قدیانی، احمد علی محسن‌زاده، محمد کاظم شمس به عنوان اعضای این هیأت هستند.

منتشر شده توسط خبرگزاری فارس در تاریخ ۱۳۹۴ چهارشنبه ۶ آبان