فیضی:
شرکت تعاونی لیتوگرافان در چهار سال پیاپی در کشور برترین بوده است


علی‌اکبر فیضی،‌ از اعضای هیات مدیره تعاونی لیتوگرافان گفت: این شرکت تعاونی در چهار دوره به عنوان برترین تعاونی کشور انتخاب شده است که امیدواریم در آینده فعالیت آن سراسری شود.

به گزارش اخبار چاپ، علی‌اکبر فیضی با اشاره به حضور بیش از 16 سال در سمت نائب رییس شرکت تعاونی لیتوگرافان اظهار کرد: کاندیدای شدن در این دوره از انتخابات را به منظور همفکری و انسجامی که در میان اعضای فعلی وجود دارد و به قصد خدمت انجام می‌دهم.

وی افزود: حضور در هیات مدیره شرکت تعاونی لیتوگرافان برای اعضای آن درآمدی ندارد و هدف تنها خدمت کردن به سهامداران و تهیه مواد اولیه برای آنهاست. خوشبختانه این تعاونی، هیات مدیره‌ای منسجم دارد که تلاش می‌کند این فعالیت‌ها را برای سراسر کشور انجام دهد و همه همکاران را پوشش دهد.

این عضو هیات مدیره شرکت تعاونی لیتوگرافان تهران با بیان اینکه این تعاونی با تمامی استان‌ها در ارتباط است،‌ گفت: امیدوارم در آینده نزدیک یک تعاونی منسجم کشوری تشکیل دهیم که البته باید وجوب چنین امری توجیه شود. از سوی دیگر شرکت تعاونی لیتوگرافان در چهار دوره گذشته به عنوان تعاونی برتر کشور انتخاب شده است که این خود نشان‌دهنده فعالیت‌ها و برنامه‌های انجام شده و در دست اقدام است.

فیضی با اشاره به مبادلات تجاری در سال‌های تحریم با کشور چین، اظهار کرد: در این سال‌ها بالاجبار مواد مورد نیاز را تنها از کشور چین خریداری می‌کردیم، در حالی که تا پیش از آن نمایندگی رسمی از ایتالیا در ایران حضور داشت. با ایجاد تحریم، قراردادها باطل شد و امیدواریم در آینده نزدیک و با حل شدن مساله تحریم‌ها در اولین فرصت کالاهایی با کیفیت بهتر و از اروپا وارد کنیم.

به گفته این فعال حوزه چاپ، مهمترین و مساله اولیه لیتوگرافان، زینک محسوب می‌شود. تولید زینک برای ایران توجیه اقتصادی ندارد چرا که مواد اولیه آن آلومینیوم است و باید وارد شود. برای راه‌اندازی تولید زینک در ایران، نیازمند بهتر شدن اوضاع اقتصادی هستیم.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۴ شنبه ۴ مهر