مدیر عامل گاس اینترنشنال:
شانگهای الكتریك، دومین سهامدار عمده گاس شد


اخبار چاپ: شركت شانگهای الكتریك (SEC) در روزهای گذشته و پس از تكمیل نقل و انتقال‌هایی كه در ماه ژوئن 2009 آغاز شده بود تبدیل به دومین سهامدار شركت گاس ایترنشنال شد.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از آی.گرفیكس، یوخن مایسنر، مدیر عامل شركت گاس اینترنشنال می‌گوید سرمایه گذاری شانگهای الكتریك باید به چاپخانه‌دارها و ناشرین پیغام قدرت، دوام و ظرفیت طولانی‌مدت برای دستیابی به ارزش‌ها را مخابره كند.
او همچنین گفت: "شانگهای الكتریك منابع قابل توجهی دارد و بر تجهیزات صنعتی در رده جهانی تمركز دارد. ما در انتظار موقعیت‌های جدید برای ابداعات و اجراهای مشترك در برنامه‌های جهانیمان هستیم كه شامل فعالیت‌های صنعتی در آمریكا، آسیا و اروپا خواهد بود."
SEC  یكی از بزرگ‌ترین گروه‌های تولید صنعتی در چین است و شركت‌های اقماری آن در حوزه‌های مختلف صنعتی فعال هستند. 
SEC می‌گوید یكی از شركت اقماری بسته‌بندی و چاپ وابسته به  این شركت موسوم به شركت ماشین‌های چاپ و بسته‌بندی شانگهای (SPPM) كه انواع دستگا‌ه‌های چاپ و پردازش پس از چاپ تولید‌می‌كند سابقه رابطه‌ای موفق و طولانی را در همكاری با شركت گاس اینترنشنال و از طریق شركت مشتركی كه از سال 1993 در چین مدل‌های مختلفی از ماشین‌های رولی افست گاس را تولید كرده، داشته‌اند.
گاس اینترنشنال دستگاه‌های افست رولی و سیستم‌های پرداخت پس از چاپ را برای روزنامه‌ها، مجلات، كاتالوگ‌ها، تبلیغات مستقیم و باقی فعالیت‌های چاپی تولید می‌كند. این شركت در آمریكا، هلند، فرانسه، ژاپن و چین دست به فعالیت‌های تولیدی می‌زند و در سطح جهان شبكه فروش و پشتیبانی دارد.
لازم به ذكر است كه بنابر گزارش‌ها شركت ماتلین پاترسون همچنان سهامدار عمده گاس اینترنشنال باقی مانده است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ جمعه ۱۷ مهر