برای عرضه در نمایشگاه فرانکفورت؛
اولین مجله تخصصی چاپ و نشر بین‌المللی ایران منتشر می‌شود


نخستین شماره از مجله‌ تخصصی «Printed In IRAN» در حوزه چاپ و نشر با هدف توزیع در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت و به زبان انگلیسی منتشر می‌شود.

به گزارش اخبار چاپ به نقل از خبرگزاری مهر، این مجله به موضوعات متنوعی از اخبار نشر ایران، گزارش، معرفی نویسندگان، هنرمندان، ناشران و مؤسسات انتشاراتی، معرفی کتاب، رویدادهای فرهنگی کشور، ترجمه، نسخه‌های خطی و کتاب‌های کودک و نوجوان می‌پردازد.

این مجله دارای وب‌سایتی به آدرس اینترنتی www.printediniran.com   است که علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آن مراجعه کنند. شماره‌ بعدی «Printed In IRAN» همزمان با آغاز سال ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد.

این مجله خصصی با مدیر مسوولی امیر صالحی طالقانی و با رویکرد معرفی صنعت نشر ایران به جهانیان، نشان دادن قابلیت‌ها، توانمندی‌ها و امکانات تولید آثار مکتوب، خدمات چاپ و انتشار آثار در ایران و به منظور برقراری پل ارتباطی میان مؤسسات داخلی و خارجی به صورت فصلنامه و به زبان انگلیسی منتشر می‌شود.

مسوولان«Printed In IRAN» از ناشران، نویسندگان، تصویرگران، هنرمندان، عکاسان، چاپخانه‌های مدرن، صحافی‌های نفیس، واردکنندگان و صادرکنندگان کتاب و محصولات فرهنگی، سازمان‌های فرهنگی و مؤسسات برگزارکننده‌ مناسبت‌ها و جشنواره‌های حوزه‌ کتاب، آژانس‌های ادبی، تولیدکنندگان فیلم‌های اقتباسی و انیمیشن، شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی کتاب و رسانه، شرکت‌های برگزارکننده تورهای فرهنگی و دیگر افراد و موسساتی که فعالیت‌های آنان ارتباطی با کتاب دارد، برای همکاری و ارائه مطلب جهت معرفی آثار و تولیداتشان در بازارهای جهانی دعوت به‌عمل آورده‌اند.

مجله چاپ و نشر


این نشریه علاوه‌بر نمایشگاه کتاب فرانکفورت برای افراد و مؤسسات شاخص در حوزه بین‌الملل چاپ و نشر، کتابخانه‌های بین‌المللی، آژانس‌های ادبی، هتل‌های بین‌المللی، بخش فرهنگی سفارت‌خانه‌های خارجی در ایران نیز ارسال خواهد شد.

این نشریه تمام رنگی و گلاسه در ۶۴ صفحه، با شمارگان شش‌هزار نسخه و به همراه لوح فشرده‌ی مطالب، به قیمت ۴.۹۹ پاوند در نمایشگاه فرانکفورت که آواخر مهر ماه برگزار می‌شود، توزیع خواهد شد.

منتشر شده توسط مهر در تاریخ ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۸ مرداد