دکتر سعید باستانی پیشنهاد داد:
کنفرانس ملی کیفیت در چاپ هر سال برگزار شود


اخبار چاپ: کنفرانس ملی مدیریت بر کیفیت چاپ، سطح علمی و فناوری صنعت چاپ کشور را مشخص می کند.

دکتر سعید باستانی عضو کمیته علمی اولین کنفرانس ملی مدیریت بر کیفیت در چاپ در گفتگو با اخبار چاپ ضمن اعلام این مطلب گفت: پیدا کردن جایگاه علمی و مدیریتی صنعت چاپ کشور در گام نخست به ما کمک می کند که بتوانیم به یک ارزیابی دقیق از این صنعت در کشور دست پیدا کنیم.
این عضو پژوهشگاه علوم و فناوری رنگ وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مهم ترین بازخورد برگزاری این جشنواره را تبادل افکار در حوزه صنعت چاپ دانست و افزود: تبادل افکار در این حوزه سبب به وجود آمدن نوعی ترافیک علمی می شود.صاحبنظرانی که با دید تعاملی در این کنفرانس حضور می یایند، به دیدگاه دقیقی درباره توانایی های موجود در حوزه صنعت چاپ می رسند که در نهایت به هم افزایی و پیشرفت در این صنعت می انجامد.
باستانی در پاسخ به این سوال که مباحث مطروحه در این نوع کنفرانس ها چگونه امکان اجرایی شدن در صنعت چاپ را می یابند، گفت: برخی نتایج این قبیل کنفرانس ها و سمینارها در ذهن افراد شرکت کننده در آنها نقش می بندد. اما برخی دیگر به پیگیری و مداومت نیاز دارد.
وی افزود: اگر کنفرانس مدیریت بر کیفیت در چاپ پیگیری شده و به روال برخی کنفرانس ها، به صورت سالانه یا دوسالانه برگزار شود، می توان نتایج آن را ردیابی کرد و در طول زمان، از میزان تاثیرگذاری این حرکت ها آگاه شد.
اولین کنفرانس ملی مدیریت بر کیفیت در چاپ از 13 الی 15 آبان ماه 88 در تهران برگزار می شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ دوشنبه ۱۳ مهر