با برگزاری انتخابات،
رییس اتحادیه چاپخانه داران تهران معرفی شد


همزمان با برگزاری انتخابات مرکزی اتحادیه چاپخانه داران تهران، احمدرضا اعتماد مظاهری با کسب اکثریت آرا به عنوان رییس این اتحادیه انتخاب شد.

به گزارش اخبار چاپ به نقل از ایرنا، این انتخابات پنج‌شنبه برگزار شد و از میان 758 عضو این اتحادیه، 409 عضو در این انتخابات شرکت کردند که در انتهای رای گیری و بعد از شمردن آرا، احمدرضا اعتماد مظاهری با کسب 229 رای به عنوان رییس اتحادیه، بهمن پورمند با کسب 227 رای به عنوان نایب رییس اتحادیه، ایرج استاد علی نقی با کسب 213 رای به عنوان نایب رییس دوم و بابک عابدین با کسب 195 رای به عنوان خزانه دار برای فعالیت اتحادیه چاپخانه داران تهران درچهار سال آینده انتخاب و معرفی شدند .

همچنین از میان میریونس جعفری اصل و حمید غفاری که هر کدام به صورت یکسان 185 رای از میان آرای اخذ شده را به نام خود اختصاص داده بودند، به قید قرعه، میریونس جعفری به عنوان دبیر اتحادیه برگزیده شد و نام حمید غفاری نیز به عنوان عضو علی البدل هیات مدیره معرفی شد .

در کنار این رای گیری و در جمع آوری آرای جداگانه برای انتخاب بازرسان اتحادیه، محمد علی اقبال با 192 رای به عنوان بازرس اصلی و منوچهر یارعلی نیز با 128 رای به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

منتشر شده توسط ایرنا در تاریخ ۱۳۹۴ شنبه ۲۳ خرداد