مدیرعامل چکاد چاپ:
شکوفایی صنعت چاپ در گرو ورود بخش خصوصی به این صنعت است


وضعیت حال حاضر صنعت چاپ بسیار اسفناک است. هیچ تعادلی در هزینه ها و درآمدها نیست و تنها اتحادیه ها هستند که می توانند این مشکلات را حل کنند


منصور دادوند، مدیرعامل چاپ چکاد در گفتگو با اخبار چاپ گفت: فعالیت مجتمع چاپ چکاد از سال 1379 استارت خورد و ما در طی این سال ها با ارائه خدمات در زمینه تولید کتاب و مجلات و همچنین پوستر و کاتالوگ در صنعت چاپ فعالیت می کنیم.
او در مورد ماشین آلات و دستگاه های مورد استفاده در چاپخانه چکاد افزود: ما از دستگاه های چاپ 8 رنگ دو ورقی، چهار و نیم ورقی، دو ورقی چهار رنگ، چهار و نیم ورقی تک رنگ و دو ورقی ZP استفاده می کنیم.
وی با اشاره به تجهیزات مورد استفاده در بخش صحافی و لیتوگرافی این مجتمع چاپی تصریح کرد: ما در قسمت لیتوگرافی و صحافی با تجهیزات کامل قسمت های پیش از چاپ و پس از چاپ را به طور تمام پوشش می دهیم.
دادوند در مورد برنامه های توسعه ای چاپ چکاد گفت: با وضعیت حال حاضر اوضاع اقتصادی فعلا هیچ برنامه ای برای گسترش فعالیت ها نداریم. وضعیت فعلی صنعت چاپ بسیار اسفناک است. هیچ تعادلی در هزینه ها و درآمدها نیست و در این مورد تنها اتحادیه ها هستند که می توانند مشکلات را حل کنند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۵ شهريور