برات جعفریان:
هزینه ها عامل اساسی عدم توسعه در واحدهای چاپی است


افزایش هزینه های خرید ماشین آلات به روز و مدرن در صنعت چاپ و بخش لیتوگرافی، همچنین با توجه به شرایطی که بر بازار حاکم شده است، نمی توان به گسترش فعالیتها و تحقق اهداف بلندمدت خوشبین بود. در حقیقت استفاده از ظرفیت های فکری و تخصصی عملاً امکان پذیر نیست.

برات جعفریان، مدیرعامل لیتوگرافی پاسارگاد در گفتگو با اخبار چاپ، بالا بودن هزینه ها و نوسان قیمت ارز را مانع استفاده حداکثری از ظرفیتهای فکری و تخصصی صنعت چاپ دانسته و گفت: افزایش هزینه های خرید ماشین آلات به روز و مدرن در صنعت چاپ و بخش لیتوگرافی، همچنین با توجه به شرایطی که بر بازار حاکم شده است، نمی توان به گسترش فعالیتها و تحقق اهداف بلندمدت خوشبین بود. در حقیقت استفاده از ظرفیت های فکری و تخصصی عملاً امکان پذیر نیست.
او با اشاره به فعالیت های لیتوگرافی پاسارگاد بیان کرد: ما در ارائه خدمات به مشتریان با حداکثر کیفیت و حداقل زمان عمل می کنیم. به طوری که فایلها در سایزهای مختلف و زینکهای مختلف ارائه می شود.
جعفریان در پایان با اشاره به توانمندی های موجود در ساختار سازمانی لیتوگرافی پاسارگاد اظهار داشت: لیتوگرافی پاسارگاد با دارا بودن سه دستگاه پلیت ستر و توان 70 عدد خروجی زینک در ساعت، به ارائه خدمات به مشتریان می پردازد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۰ شهريور