عضو هیات مدیره اتحادیه لیتوگراف پاسخ داد
دلایل به تعویق افتادن انتخابات اتحادیه لیتوگرافان تهران چیست ؟


بیژن بهادری معتقد است، مشخص نشدن نماینده وزیر صنعت در کمیسیون انتخابات مجامع امور صنفی، باعث به تعویق افتادن انتخابات اتحادیه لیتوگرافان تهران شده، این مهم در حالی است که تمام مراحل قانونی و صلاحیت کاندیداها به اتمام رسیده است .

 

 

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از خبرگزاری فارس ، بیژن بهادری عضو هیأت مدیره اتحادیه لیتوگرافان تهران، طی یادداشتی به برخی از ابهامات به وجود آمده برای اهالی صنعت چاپ، توضیحاتی داد که در ادامه می‌آید؛

 

به نام او که یادش آرامش دلهاست و ذکرش یکدلی و یکرنگی را به ارمغان می‌آورد

 

چندی پیش با خبر شدیم که مطالبی در ارتباط با انتخابات اتحادیه لیتوگرافان تهران در سایت خبرگزاری فارس مطرح شد که بسیار خوشحال و خرسند شدیم از اینکه این موضوع یکی از مهمترین دغدغه‌های فعالان حوزه صنعت فرا صنعت چاپ است. مطالبی را خدمت شما عزیزان هم‌صنفی عنوان کنیم .

 

حوزه صنعت چاپ کشور همیشه و در همه حال پیشگام و سکان‌دار صنعت کشور و قلب تپنده بوده که بیش از هر صنعت دیگری نیازمند ایجاد فضای مناسب برای تحقق اهداف عزیزان هم‌صنفی است .

 

و در راستای تحقق این اهداف اتحادیه لیتوگرافان تهران و با عنایت به اصول عمومی همیاری و تعامل که در فرهنگ ما ریشه‌ای پا بر جا و پیشینه‌ای دیرینه دارد و اعضای منتخب این اتحادیه با گام‌های استوار و دستانی پر توان همدلانه برای رشد و توسعه و ارتقای دانش مهارت‌های مورد نیاز اعضای صنفی خود فعالانه تلاش کرده و با توجه به این مهم اتحادیه لیتوگرافان تهران از بدو تأسیس با انتخاب افراد متعهد و توانمند و فعال و از همه مهمتر همدل و یکرنک و هم‌صدا پیشقدم بوده است و این هیأت مدیره با مسئولیت بسیار سنگین وارد عرصه صنعت چاپ کشورمان شده و از آنجا که این هیأت مدیره علاوه بر رعایت کلیه قوانین و آئین‌نامه‌های دستوری مجامع امور صنفی متعهد و قانون‌مند بوده است یک موضوع بسیار مهم و کار آمد در دستور کار خود در همان ابتدای شروع مسئولیت خود قرار داد و آن پایبندی و احترام به پیشکسوتان به خصوص مدیران قبلی خود بوده و همین امر باعث حمایت و پشتیبانی رئیس و نایب رئیس دوره قبلی و رئیس این دوره شد و این هیأت مدیره نه تنها حمایت و پشتیبانی این عزیزان را انکار نمی‌کند بلکه باعث افتخار و مایه سربلندی می‌داند .

 

و با توجه به اینکه رئیس اتحادیه این دوره جناب آقای قاسمی علی‌رغم بیماری در جلسات هیأت مدیره حضور فعال داشته و همین امر باعث قوت قلب هیأت مدیره بوده و همیشه راهنمایی‌های ایشان به عنوان یک دستور‌العمل مشوق و انگیزه برای فعالیت بیشتر برای این هیأت مدیره بوده است، ولی متأسفانه شدت بیماری باعث شد که حدود یکسال ایشان نتواند در جلسات هیأت مدیره حضور داشته باشد؛ با توجه به سوابق و عملکرد و زحمات ایشان در طول سالیان گذشته به هیج وجه هیأت مدیره به خود اجازه تغییر و تحول در سیستم مدیریتی خود نداده و ایشان را تا پایان دوره به عنوان رئیس و بزرگ و حامی در کارنامه و به عنوان یکی از موضوعات ارزشی در دستور کار خود می‌داند .

 

در خصوص عدم حضور آقای مجتبی مدنی بلافاصله بعد از اتمام مرخصی ایشان مسئله از طریق قانونی به مجمع امور صنفی انتقال داده شد. که بعد از طی مراحل اداری و با توجه به نزدیک و اتمام دوره هیأت مدیره جدید آقای انصاری جایگزین ایشان شده که اگر تعللی در خصوص زمان مورد نظر بوده است. اتحادیه مراحل قانونی خود را به طور شفاف عمل کرده است. در ارتباط با زمان انتخابات هیأت مدیره لازم به ذکر است که متأسفانه هنوز نماینده وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت در کمیسیون انتخابات مجامع مشخص نشده و همین امر باعث به تعویق افتادن انتخابات شده است و تمام مراحل قانونی و صلاحیت کاندیداهای محترم اتحادیه‌ها به اتمام رسیده، ولی دستوری بابت این موضوع تاکنون صادر نشده و این شامل چهار اتحادیه نیز است که می‌توان از جمله اتحادیه آرایشگران مردانه از مجمع تولیدی و دو اتحادیه دیگر از مجمع توزیعی یاد کرد و به هیج وجه اتحادیه در مورد زمان و برگزاری انتخابات هیأت مدیره دخیل نیست .

 

در خصوص انتخابات اتحادیه صادرات لازم به ذکر است که اتحادیه صادرکنندگان جزء زیر مجموعه مجامع امور صنفی نیستند و انتخابات آنها در دستور کار مجامع امور صنفی نیست. در خاتمه این هیأت مدیره خواهان حضور فعال و گسترده عزیزان هم صنفی در انتخابات است که با شرکت در انتخابات زمینه را برای رشد و پیشرفت صنعت پیش از چاپ مهیا و با مثبت اندیشی همدلی و همیاری را در میان اعضاء تقویت کنیم و مشکلات و موانع موجود را به بهترین شکل ممکن از میان بر داریم .

 

به گنج همدلی باید رسیدن مهربانی را ندارم شک به آسانی که غوغایش تو می‌فهمی

منتشر شده توسط فارس در تاریخ ۱۳۹۲ چهارشنبه ۲ بهمن