انتخابات اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ در آیینه رسانه‌ها / 7
اعضای هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران انتخاب شدند


خبرگزاری فارس نیز در ادامه روشنگری و تنویر افکار عمومی که از چند روز پیش آغاز کرده بود، یک روز پس از برگزاری انتخابات هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران به پوشش خبری این رویداد پرداخته و ضمن اشاره به عدم اجازه ورود خبرنگاران به محل مجمع عمومی، اعضای جدید هیات مدیره را معرفی کرده است.

اخبار چاپ به نقل از خبرگزاری فارس: به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات باشگاه خبری فارس «توانا»، روز گذشته انتخابات هیأت مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران رأس ساعت 15 برگزار شد که به دلایلی نامشخص از ورود خبرنگاران به مجمع عمومی این اتحادیه ممانعت به عمل آمد.
در این راستا ابوالفضل ایمنی، مدیر روابط عمومی اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران درباره ممانعت از ورود خبرنگاران به مجمع عمومی این اتحادیه، اظهار داشت: خبرنگاران رأس ساعت 15 در مجمع عمومی اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران حضور به عمل آوردند، اما باید آنها صبر می‌کردند تا مجمع عمومی به پایان برسد!! به همین منظور خبرنگاران ساعت 16 این اتحادیه را ترک و تنها یک خبرنگار برای گفت‌وگو با افرادی نظیر علی نیکوسخن رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران و هیأت مدیره جدید باقی ماند.
بر اساس این گزارش، همیشه مسئولان برای صحت و سقم برپایی یک انتخابات چه در یک کشور و یا در یک سازمان و نهاد کوچک تلاش می‌کنند که از افرادی امین و یا از اهالی رسانه برای درج و اطلاع‌رسانی دقیق انتخابات دعوت به عمل آورند، اما روز گذشته با توجه به اینکه انتخابات اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران برای اکثر اهالی این صنعت بسیار حائز اهمیت بود، این نشست در هاله‌ای از ابهام و بدون اجازه حضور خبرنگاران برگزار شد که باعث نگرانی بسیاری از اهالی صنعت چاپ حتی اعضای هیأت مدیره قبلی شده است.
پیش از این اعضای هیأت مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران متشکل از 7 نفر نظیر «مهرداد نبات‌چیان رئیس اتحادیه»، «بابک عابدینی نایب رئیس اتحادیه»، «عباس توکلی عضو هیأت مدیره»، «داریوش دهقان‌پور عضو هیأت مدیره»، «عباس ابوالفتحیان منشی اتحادیه»، «حسین قنبرزاده بازرس اتحادیه» و«احمد محرر خزانه‌دار اتحادیه» بودند که روز گذشته افرادی از این گروه حذف و تعدادی هم به آنها افزوده شده است که از جمله افراد انتخاب شده و جدید می‌توان به «مجید خادمی مجتمع چاپ پویا هنر نوین »، «سعید بهنام‌جو از چاپخانه سلطان چاپ»، «محمدجواد مقیمی از چاپخانه مبین پاکت» و «منوچهر علی‌یاری از چاپخانه کارگری شهدای هفتم تیر» اشاره کرد.
«بابک عابدینی»، «مهرداد نبات‌چیان» و «احمد محرر» جزو افرادی هستند که در گذشته عضو هیأت مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران بوده و همچنان در این دوره هم در این اتحادیه ابقاء شده‌اند.
بنا به گفته ایمنی مدیر روابط عمومی اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران، هنوز رئیس و نایب رئیس این اتحادیه مشخص نشده است اما در آینده نزدیک اسامی این افراد اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منتشر شده توسط خبرگزاری فارس در تاریخ ۱۳۹۲ چهارشنبه ۱۸ دي