از سوی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت
اعضای شورای برنامه ریزی نمایشگاه کتاب منصوب شدند


با حکم معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اعضای شورای برنامه‌ریزی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منصوب شدند.

به گزارش اخبار چاپ، با حکم معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعضای شورای برنامه‌ریزی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منصوب شدند.

طی این احکام، محمد مهدی معراجی مرتضی کاظمی، محمد علی شعاعی، همایون امیرزاده، محمود برازش، محمدرضا وصفی، محمد حسنی، شجاعی‌صائین، برزین ضرغامی، علی‌اصغر محمدخانی، سید محمود حسینی، محمود آموزگار، محمد عظیمی و محمد الهیاری فومنی، به عنوان اعضای شورای برنامه‌ریزی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شدند.

در این احکام آمده است:

«نظر به اهمیت برگزاری نمایشگاه بین¬المللی کتاب تهران به عنوان مهم¬ترین رویداد فرهنگی کشور، و تأثیر این رویداد بزرگ بر اقتصاد نشر کشور، با عنایت به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «عضو شورای برنامه‌ریزی بیست¬و هفتمین نمایشگاه بین¬المللی کتاب تهران» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره¬گیری از نظرات اهل فن، و ضمن حضور منظم در جلسات شورا و ارایه پیشنهادها و راه¬کارهای سازنده و بررسی و تصویب طرحهای فرهنگی و برنامه‌های عملیاتی و فعالیت‌های ویژه نمایشکاه در جهت پیشبرد اهداف نمایشگاه موفق و موید باشید.»

جلسات این شورا بصورت هر دو هفته یکبار در معاونت امور فرهنگی برگزار خواهد شد.

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ سه شنبه ۲۶ آذر