در PTEC رخ داد
سمینار آموزش مرکب‌های چاپ فلکسو و گراور


در سمینار آموزشی و اطلاع رسانی مرکب های چاپ فلکسو و گراور که در تالار اجتماعات PTEC برگزار شده بود دکتر شیرماخ رئیس بخش مرکب‌های فلکسو و گراور شرکت J+S، محمدشاپور اسفرجانی مدیرعامل شرکت ایران روتاتیو، علیرضا ظریف و سیامک دری به ایراد بیاناتی درخصوص این مسئله تخصصی و فنی پرداختند.

به گزارش اخبار چاپ، سمینار آموزشی و اطلاع‌رسانی مرکب‌های چاپ فلکسو و گراور در ساختمان آموزش شرکت ایران روتاتیو، نمایندگی کمپانی هایدلبرگ در ایران، به تاریخ چهارشنبه 20/9/1392 برگزار شد.
براساس این گزارش در این سمینار، که در تالار اجتماعات PTEC برگزار شده بود دکتر شیرماخ رئیس بخش مرکب‌های فلکسو و گراور شرکت J+S، محمدشاپور اسفرجانی مدیرعامل شرکت ایران روتاتیو، علیرضا ظریف و سیامک دری به ایراد بیاناتی درخصوص این مسئله تخصصی و فنی پرداختند.
در ابتدای سمینار دکتر شیرماخ به بازگویی برخی از ایرادات ماشین‌آلات چاپ فلکسو و گراور در مورد مرکب پرداخت. در ادامه این سمینار علمی آقایان علیرضا ظریف و سیامک دری در بخش عیب‌یابی و رفع خطای کار با مرکب در چاپ فلکسو و گراور از طریق راهنمای فنی کمپانی J+S به ایراد سخنان و پاسخ به پرسش‌های فعالان این حوزه پرداختند.
در پایان سمینار نیز محمدشاپور اسفرجانی نکاتی را در خصوص ماشین‌آلات و تکنولوژی‌های مدرن و روزآمد چاپ فلکسو و گراور متذکر شده و خبر دریافت نمایندگی‌هایی توسط کمپانی هایدلبرگ را به حاضران اعلام کرد.

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ دوشنبه ۲۵ آذر